Ta oferta pracy jest nieaktualna od 226 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Konsultant ds. Obsługi Klienta - I Linia

  • Łódź, łódzkie
  • Specjalista
  • 02.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Konsultant ds. Obsługi Klienta
    (I Linia)
    Kategoria zaszeregowania płacowego: O
    Nr ref: 3066
    Miejsce pracy: Łódź

    DHL w liczbach

    • jesteśmy niemal wszędzie – z naszych usług skorzystasz w ponad 220 krajach,
    • w Polsce to blisko 40 jednostek,
    • w skali roku sortujemy ok. 50 mln paczek,
    • nasi kurierzy przejeżdżają ponad 100 mln kilometrów w ciągu roku,
    • transporty liniowe pokonują  ponad 50 mln kilometrów w ciągu roku,
    • ponad pół tysiąca osób pracuje z nami ponad 10 lat.

    OFERUJEMY:

    • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    • bogaty pakiet socjalny (m.in. wczasy pod gruszą, bony świąteczne, dofinansowanie do sportu i rekreacji, pożyczki dla pracowników),
    • troskę o Twoje zdrowie (ubezpieczenie na życie, dostęp do opieki medycznej na preferencyjnych warunkach, bezpłatne szczepienia przeciw grypie),
    • dbałość o najmłodszych (prezenty z okazji narodzin dziecka, prezenty dla pierwszoklasistów, imprezy z okazji dnia dziecka, konkursy świąteczne dla dzieci),
    • nagrody za staż i zaangażowanie (wyróżnienia jubileuszowe, konkursy – Człowiek Kwartału, Człowiek Roku),
    • wsparcie Twojego rozwoju – (w 2016 roku ok. 250 osób awansowało dzięki rekrutacjom wewnętrznym; posiadamy 24 autorskie szkolenia wewnętrzne oraz narzędzia wspierające Cię w planowaniu rozwoju, a osoby z najwyższym potencjałem są włączane do Programu Talenty),
    • ponadto oferujemy:
      • zniżki pracownicze na usługi/produkty firmy,
      • dostęp do platformy rabatowej.

    PODCZAS WSPÓLNEJ PODRÓŻY OCZEKUJEMY:

    • dobrej znajomości pakietu MS Office (zwłaszcza Word, Excel, Outlook),
    • silnej motywacji do poszerzania wiedzy,
    • komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
    • umiejętności sprzedażowych,
    • miłego głosu, nienagannej dykcji,
    • orientacji na Klienta,
    • wysokiej kultury osobista,
    • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
    • dyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku oraz w jedną sobotę miesiąca

    DO TWOICH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻAŁO:

    • telefoniczna obsługa połączeń przychodzących (brak targetów sprzedażowych)
    • przyjmowanie zleceń na transport kurierski,
    • aktywna promocja produktów i usług DHL Parcel,
    • udzielanie informacji dotyczących oferty krajowej DHL Parcel oraz obsługa wszelkich zapytań Klientów.
    W treści dokumentów aplikacyjnych prosimy o umieszczenie następującej klauzuli:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez DHL Express (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-823) przy ul. Osmańskiej 2, moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2002 r., nr 101. poz. 926, ze zm.).

    Zostałem poinformowany, iż: Administratorem danych osobowych przekazanych dobrowolnie w dokumentach aplikacyjnych jest DHL Express (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-823) przy ulicy Osmańskiej 2. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszej rekrutacji oraz w przypadku wyrażenia zgody, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji. Dane osobowe mogą być udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.