Oferta pracy

Konsultant ds. Obsługi Klienta

ALIOR BANKO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

ALIOR BANK

Pilotów 2

Kraków

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Twoja praca będzie polegała na:


telefonicznej obsłudze
połączeń przychodzących
realizacji dyspozycji
Klientów Banku (np. operacje
na rachunkach)
udzielaniu rzetelnych
informacji o produktach,
usługach i systemach Banku

budowaniu i utrzymywaniu
długofalowych relacji
z Klientami




Praca w zespole infolinii jest dla Ciebie, jeśli:

  • Podejmujesz gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • Podejmujesz gotowość pracy w wymiarze całego etatu lub części etatu (3/4),
  • Posiadasz umiejętność  szybkiego pozyskiwania wiedzy i nowych umiejętności,
  • Jesteś nastawiony na wyzwania i rozwój,
  • Posiadasz ducha zespołowości,
  • Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Wykazujesz chęć poszerzania wiedzy w oparciu o system doszkoleń i samokształcenia się,
  • Pomoc Klientom przynosi Ci satysfakcję, a najwyższy standard obsługi nie jest Ci obcy,
  • Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
  • Doświadczenie w pracy w Contact Center będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na całość lub 3/4 etatu,
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym Zespole,
  • Elastyczny grafik
  • System szkoleń podnoszących kwalifikacje,
  • Atrakcyjny system premiowy,
  • Dodatkowy bonus, jeśli będziesz obsługiwać Klientów w języku angielskim lub ukraińskim.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy