konsultant ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Randstad Polska (Oddział Lublin)O firmie

  • Lublin

    lubelskie
  • Ogłoszenie wygasło 5 lat temu
  • Specjalista

Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.

konsultant ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Nr ref.: 27815
Praca stała
Lokalizacja: Lublin

Zakres obowiązków:

 

  • administracja biurowa 
  • wprowadzanie danych do systemu
  • obsługa klienta niemieckojęzycznego
  • telefoniczny i mailowy kontakt z klientem
  • udzielanie wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z zakupionym sprzętem i/lub usługami
  • udział w szkoleniach

Oczekiwania:

 

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny)
  • podstawowa znajomość języka angielskiego
  • dobra obsługa komputera
  • zdolność analitycznego myślenia
  • komunikatywność
  • doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem

Oferta:

 

 

  • międzynarodowe środowisko pracy
  • duże możliwości rozwoju zawodowego
  • umowa o pracę
  • szkolenia kompetencji miękkich i  technicznych
  • bogaty pakiet socjalny, w tym opieka medyczna



Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 47)

Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.

konsultant ds. obsługi klienta niemieckojęzycznegoNumer ref.: 27815

Zakres obowiązków:

 

  • administracja biurowa 
  • wprowadzanie danych do systemu
  • obsługa klienta niemieckojęzycznego
  • telefoniczny i mailowy kontakt z klientem
  • udzielanie wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z zakupionym sprzętem i/lub usługami
  • udział w szkoleniach

Oczekiwania:

 

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny)
  • podstawowa znajomość języka angielskiego
  • dobra obsługa komputera
  • zdolność analitycznego myślenia
  • komunikatywność
  • doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem

Oferta:

 

 

  • międzynarodowe środowisko pracy
  • duże możliwości rozwoju zawodowego
  • umowa o pracę
  • szkolenia kompetencji miękkich i  technicznych
  • bogaty pakiet socjalny, w tym opieka medyczna

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy