Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Konsultant ds. Obsługi Klienta

INVO SYSTEM sp. z o.o.O firmie

3 5007 500 / mies. (zal. od umowy)
  • opolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę, Umowa o dzieło, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Jesteśmy bardzo dynamicznie rozwijającą się polską firmą działającą w obszarze nowoczesnych technologii, sprzedaży i sztucznej inteligencji - specjalizujemy się w usprawnianiu i optymalizowaniu procesów komunikacji, oraz w pozyskiwaniu klientów b2c i b2b.

Obecni na rynku od niespełna 2 lat pod marką invocall.com - ale już z dużymi sukcesami oraz z portfelem setek zadowolonych klientów.

Aktualnie rozwijamy szereg nowych projektów i jesteśmy w fazie intensywnego wzrostu. Dlatego chcemy wzmocnić nasze zespoły wewnętrzne o kolejne osoby, które wesprą nas w realizacji strategii rozwoju. 

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Jeżeli lubisz kontakt z klientem, nowe wyzwania, sprzedaż to dla Ciebie nic strasznego - i szukasz miejsca w którym możesz się rozwijać i dobrze zarabiać z dowolnego miejsca jakie sobie wybierzesz (pracujemy w 100% ZDALNIE!) – to mamy dla Ciebie ofertę z najnowocześniejszego wirtualnego Call Center - wspieranego przez autorskie voiceboty.

Nasza oferta to w 100% ZDALNA praca na stanowisku Konsultanta ds. Obsługi Klienta. Pracujesz z dowolnego miejsca.

  • Wykonywanie rozmów telefonicznych z ofertą naszych firm partnerskich lub usługami naszej firmy
  • Przestrzeganie określonych parametrów jakościowych i ilościowych dla danego projektu Call Center
  • Realizowanie założonych zadań sprzedażowych lub informacyjnych (indywidualnych i grupowych)

Wymagania:

  • Lubisz rozmawiać z Klientami, potrafisz słuchać ich potrzeb oraz kreatywnie i skutecznie argumentujesz występujące po ich stronie obiekcje.
  • Otwartość i pozytywne nastawienie, odwaga do podejmowania nowych wyzwań, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta.
  • Samodzielność - to dla nas bardzo ważne, chcemy ufać sobie nawzajem, a nie ciągle „kontrolować”, zależy nam, aby się dzielić i wspierać - ale też oczekujemy i wymagamy zaangażowania.
  • Standardowo praca 40 godzin tygodniowo (możliwość pracy dłużej, również soboty).
  • Własny laptop do pracy z szybkim połączeniem internetowym (za używanie własnego sprzętu przewidujemy dodatkowe bonusy).

Oferujemy:

  • Pracę zdalną – pracuj z dowolnego miejsca.
  • Przyjazną atmosferę w naprawdę zgranym i dynamicznie rozwijającym się zespole (pomimo tego, że pracujemy zdalnie - wychodzi nam to doskonale!)
  • Szkolenia i przygotowanie do zadań (zostaniesz z nami minimum 2 miesiące? - zapłacimy Ci za to szkolenie! - jednak liczymy, że zostaniesz znacznie dłużej).
  • Możliwość uczenia się i zdobywania doświadczeń z wielu obszarów sprzedaży, negocjacji, technologii, automatyzacji procesów, AI.
  • Umowę zlecenie na start na 3 miesiące (możliwe inne formy zatrudnienia - kontrakt / umowa o pracę / inne).
  • Atrakcyjne prowizje za realizację określonych celów.
  • Indywidualny i dedykowany system do osiągania planów sprzedażowych (czyli wyższych prowizji) już po 1 miesiącu pracy.
  • Prowizje za efektywne polecenia kolejnych osób do pracy z nami.
  • Jasno określone ścieżki rozwoju oraz możliwości awansu w ramach danej struktury lub projektu.
  • Inwestujemy w nasze zespoły - oferujemy szkolenia produktowe, systemowe, sprzedażowe oraz innego rodzaju wsparcie.

Ogłoszenie archiwalne