Ta oferta pracy jest nieaktualna od 24 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Konsultant ds. Obsługi klienta - rozmowy wyłącznie przychodzące (m/k)

  • Lublin, lubelskie
  • Specjalista
  • Umowa o pracę
  • 26.07.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.

    Dla naszego klienta, lidera na rynku telefonii komórkowej, poszukujemy osób na stanowisko:
    Konsultant ds. Obsługi klienta - rozmowy wyłącznie przychodzące (m/k)
    Miejsce pracy: Lublin
    Zakres obowiązków:
    • Odbieranie połączeń od klientów - pomoc w korzystaniu z usług operatora,
    • Udzielanie klientom informacji dotyczących płatności,
    • Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów,
    • Aktywacja bądź deaktywacja usług i zleceń na kontach klientów,
    • Proponowanie klientom nowych usług.
    Wymagania:
    • Komunikatywność,
    • Umiejętność obsługi komputera,
    • Dyspozycyjność (5 dni w tygodniu między poniedziałkiem a sobotą (wolne niedziele niehandlowe), po około 8 godzin dziennie, miedzy godzinami 6:00 a 22:00).
    Oferujemy:
    • Stawkę godzinową - 15,00 zł/brutto/godzina to stawka podstawowa - na początek, ta stawka w miarę nabywania doświadczenia, dzięki dobrym wynikom może wzrosnąć. W ramach specjalnego projektu pracownicy są za dobre wyniki są doceniani przez firmę. Dodatkowo, wynagrodzenie można powiększyć próbą podejmowania sprzedaży, dzięki czemu można osiągać na wysokie premie sprzedażowe - oferujemy przejrzysty system premiowy składający się z: wymienionej powyżej - premii sprzedażowej (wysokość zależna od ilości dodatkowych aktywacji) oraz dodatkowo premii jakościowej, której wielkość oscyluje między 500-1200 zł brutto.
    • Umowa o pracę (od pierwszego dnia),
    • Bardzo dobre, kompleksowe i płatne szkolenie (w ramach umowy o pracę) oraz program ’Opiekun’. Dbamy o kompleksowe wdrożenie każdej nowej osoby,
    • Jasną ścieżka kariery - uwzględniająca zmianę stanowiska oraz wzrost płacy,
    • Pozytywną atmosferę i wsparcie trenera, kierownika i pracowników,
    • Najwyższe normy i standardy obsługi klienta - dzięki czemu wszystkie działania przez nas podejmowane są ustrukturyzowane, a procesy opisane. Cały czas podnosimy jakość obsługi, co ma odzwierciedlenie w satysfakcji naszych klientów,
    • Możliwość zdobycia doświadczenia pracując dla największego operatora telekomunikacyjnego w kraju, poznanie i współtworzenie jego kultury organizacyjnej,
    • Możliwość korzystania z różnych świadczeń grupowych - pracowniczych po bardzo atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karty Multisport itp.

    Praca u nas nie jest typowym Call Center, gdzie dzwoni się do klienta i zachęca do zakupu oferty - tutaj pomaga się Klientom sieci dzwoniącym z problemem lub czasem - reklamacją. Przy okazji obsługi, realizowana jest dosprzedaż usług. Doradcy otrzymują podpowiedzi, jaką ofertą dany klient mógłby być zainteresowany - dzięki czemu można osiągnąć dużą efektowność takiej dosprzedaży i uzyskiwać naprawdę duże premie.

    Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych.
     Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
     
    IMAR Service Group
    Agencja Pracy Tymczasowej
    nr rejestru 114