Oferta pracy

Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

Optima Logistics Group S.A.

Optima Logistics Group S.A.

Adama Mickiewicza 36a

Żoliborz

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa mailowych (75%) i telefonicznych (25%) zapytań od klientów zagranicznych oraz podwykonawców,

  • Wyjaśnianie bieżących kwestii w zakresie rejestracji oraz wysyłki dokumentów, a także płatności za wykonane usługi,

  • Kontakt z klientami w celu przejścia na elektroniczną wysyłkę dokumentów,

  • Bieżąca współpraca z innymi działami firmy,

  • Dbanie o dobre relacje z klientami i pozytywny wizerunek firmy.

Nasze wymagania

  • Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym – poziom minimum B2,

  • Lubisz kontakt z ludźmi i rozwiązywanie nietuzinkowych zadań 😊

  • Łatwo odnajdujesz się w zespole,

  • Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, zaangażowaną i odpowiedzialną,

  • Jesteś dyspozycyjna/dyspozycyjny w pełnym wymiarze godzin.

Mile widziane

  • Doświadczenie w obsłudze klienta albo administracji,

  • Jeśli znasza inne języki obce, będziemy pod wrażeniem 😊

To oferujemy

  • Pracę w młodym, zgranym zespole otwartym na nowe osoby,

  • Przyjazną atmosferę pracy opartą o wzajemny szacunek i dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem,

  • Pełne wdrożenie oraz stałe wsparcie zespołu w okresie adaptacji,

  • Umowę o pracę oraz liczne benefity (opiekę medyczną, kartę sportową),

  • System premiowy uzależniony od wyników Twojej pracy,

  • Udział w corocznych imprezach integracyjnych,

  • Biuro w dogodnej lokalizacji blisko metra Plac Wilsona.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata