Oferta pracy

Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Teleperformance Polska

umowa o pracę
6 500 brutto / mies.
umowa zlecenie
42,00 brutto / godz.
  • mazowieckie

    mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • Szukamy wielu kandydatów
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • kompleksowa obsługa klienta niemieckojęzycznego w zakresie rozwiązywania podstawowych problemów technicznych związanych z systemem operacyjnym, oprogramowaniem i sprzętem,

  • codzienny kontakt telefoniczny, mailowy w języku niemieckim,

  • budowanie dobrego wizerunku firmy,

  • dbałość o najwyższą jakość procesów.

Nasze wymagania

  • doskonała znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – warunek konieczny,

  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego (B2),

  • jesteś dostępny do pracy od poniedziałku do piątku, w godzinach 09:00-18:00 oraz w weekendy w godzinach 10.00-18.00,

  • posiadasz wiedzą techniczną i umiesz rozwiązywać problemy.

To oferujemy

  • możliwość wyboru formy zatrudnienia- umowa o pracę/ zlecenie,

  • wynagrodzenie w wysokości 6500 zł brutto przy umowie o pracę lub 42 zł/h brutto przy umowie zlecenie,

  • premia za realizację celów projektowych,

  • pracę zdalną od 1 dnia szkolenia, do której dostarczymy Ci cały sprzęt od komputera po niebędne akcesoria,

  • program poleceń pracowniczych- bonusy do 2000 zł,

  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe PZU, karta Medicover Sport),

  • profesjonalne szkolenie, które w pełni przygotuje Cię do pracy, które od pierwszego dnia wlicza się w Twój czas pracy.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • strefa relaksu

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • pikniki rodzinne

  • kursy językowe

Ready to kick start your career?

Great.

Ready to kick start it with us?

Even better.

We keep the world moving, providing trusted backup solutions to 82% of Fortune 500 companies. And we do it together, as an inclusive, diverse team.

Explore our opportunities across the Sales spectrum and discover a place for you.

Let’s connect!

Teleperformance Polska

Teleperformance is the global leader in advanced experience management for customers and citizens around the world.

Focused on delivering exceptional business services, we provide an integrated, OneOffice approach through: customer experience management, back-office services, and business process optimization. This end-to-end solution portfolio helps companies achieve business efficiencies and improve customer loyalty by balancing high-tech solutions with a high-touch, human-centric approach.

Teleperformance Poland has been present on the Polish market for over 25 years. We operate from 4 sites located in Warsaw, Katowice and Cracow.

We are a group of 1,700 passionate people, citizens of over 55 different countries, serving in 20 different languages.

Join us today!

Przewiń do profilu firmy