Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim - Service Desk

iNCO Sp. z o.o.

  • Tryb wypłaty:miesięczna

iNCO Sp. z o.o.

90

Gorzów Wielkopolski

Twój zakres obowiązków

  • telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,

  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,

  • udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,

  • dokumentowanie powstałych akcji w systemie ticketowym.

Nasze wymagania

  • bardzo dobrze/dobrze mówisz i piszesz w języku niemieckim (warunek konieczny),

  • wykazujesz się inicjatywą w działaniu,

  • posiadasz poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,

  • umiejętnie określasz priorytety i skutecznie działasz na ich podstawie,

  • chcesz i lubisz pomagać innym,

  • masz dużą determinację ukierunkowaną na rozwiązywanie problemów,

  • łatwo nawiązujesz kontakty interpersonalne,

  • swobodnie pracujesz z komputerem.

To oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie za pracę,

  • pracę z językami obcymi w międzynarodowym środowisku,

  • udział w profesjonalnym pakiecie szkoleń,

  • szansę na rozwój i szybką możliwość awansu w strukturach firmy,

  • dostęp do prywatnej służby zdrowia Luxmed,

  • program MultiSport (karnety sportowe),

  • pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie do długiego urlopu, dofinansowanie do zakupu szkieł korekcyjnych),

  • dodatkowe świadczenia dla Pracowników w okolicach Świąt,

  • możliwość finansowego wsparcia przy relokacji,

  • możliwość skorzystania z programu poleceń pracowniczych (bonus finansowy za polecenie kandydata),

  • najlepszą kawę w okolicy :)

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • paczki świąteczne