Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Capita (Polska) Sp. z o.o.

Festiwal pracy Jobicon online
Festiwal pracy Jobicon online
Festiwal pracy Jobicon online
Porozmawiaj z pracodawcą
  • świętokrzyskie

    świętokrzyskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat, część etatu
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca zdalna
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów
    wakaty: 5
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa połączeń przychodzących od niemieckojęzycznych klientów

  • Wsparcie klientów w kwestiach ich rachunków, umów, taryf czy kart

  • Tworzenie ofert i zmian taryfowych oraz sprzedaż produktów i usług

  • Obsługa rezygnacji z umów, reklamacji

Nasze wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1

  • Prokliencka postawa i wysoce rozwinięte umiejętności organizacyjne i komunikacyjne

  • Znajomość programów pakietu Office

  • Gotowość do pracy zdalnej

  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku (8:00-16:00, 10:00-18:00, 12:00-20:00) oraz 1-2 soboty w ciągu miesiąca (9:00-17:00)

Mile widziane

  • Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta

  • Podstawowa znajomość języka angielskiego

To oferujemy

  • Atrakcyjna, rynkowa oferta finansowa

  • Finansowy bonus za performance (uzależniony od wyników, nawet do 1000 złotych miesięcznie)

  • Dodatkowy dzień wolny na wolontariat

  • Praca w modelu zdalnym

  • Dostęp do różnorodnych grup pracowniczych oraz programów mentoringowych

  • Możliwość dołączenia do grona trenerów wewnętrznych

  • Pakiet medyczny Luxmed oraz dodatkowe ubezpieczenie Generali

  • Karta Multisport Plus / Classic lub system Multikafeteryjny

  • Program wsparcia psychologicznego dla Ciebie i Twoich bliskich

  • Mental Health Helpline - darmowa platforma wsparcia psychologicznego, psychoterapeutycznego i coachingowego dla naszych pracowników

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • dodatkowy urlop

Etapy rekrutacji
1

Sending your applications

2

Phone interview with our Recruiter

3

On-line language test

4

Ms Team interview with hiring managers

5

Final decision

Jako Doradca ds. obsługi klienta w Capita będziesz pracował w formie zdalnej, zajmując się telefonicznym kontaktem z klientami branży telekomunikacyjnej, rozwiązując zgłaszane problemy oraz promując oferty i usługi marki, zgodnie z potrzebami klientów. Będziesz uczestniczyć w kompleksowym szkoleniu, które przygotuje Cię do rozwiązywania zgłaszanych przez klientów problemów i zapytań w sposób profesjonalny i skuteczny.

Capita (Polska) Sp. z o.o.

Capita is a consulting, transformation and digital services business. Every day our colleagues help millions of people, by delivering innovative solutions to transform and simplify the connections between businesses and customers, governments and citizens. We partner with clients and provide the insight and cutting-edge technologies that give time back, allowing them to focus on what they do best and making people’s lives easier and simpler. Capita is a leading business services provider with over 55,000 employees, operating in the UK, Europe, India and South Africa.

Capita Poland supports clients across various sectors, including local government, customer service, procurement, life and pensions, insurance, data analysis, and learning and development. We operate in three locations – Kraków, Opole and Łódź.

Daily, we deal with simple processes like checking data correctness, contacting with clients, training coordination, and much more complex processes like closing general ledgers, reporting, financial analysis, claims processing, systems implementation, technical customer support, or fleet administration.

We’re an equal opportunity employer, which means we’ll consider all suitably qualified applicants regardless of gender identity or expression, ethnic origin, nationality, religion or beliefs, age, sexual orientation, disability status or any other protected characteristic. We recruit and develop our people based on merit and their passion for creating better outcomes, and we’re committed to creating an inclusive environment for all employees.

Przewiń do profilu firmy