dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Capita (Polska) Sp. z o.o.



świętokrzyskie
świętokrzyskie- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat, część etatu
- specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
- praca zdalna
- Praca od zaraz
- Szukamy wielu kandydatówwakaty: 5
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України

Twój zakres obowiązków
Obsługa połączeń przychodzących od niemieckojęzycznych klientów
Wsparcie klientów w kwestiach ich rachunków, umów, taryf czy kart
Tworzenie ofert i zmian taryfowych oraz sprzedaż produktów i usług
Obsługa rezygnacji z umów, reklamacji
Nasze wymagania
Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
Prokliencka postawa i wysoce rozwinięte umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
Znajomość programów pakietu Office
Gotowość do pracy zdalnej
Gotowość do pracy w systemie zmianowym 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku (8:00-16:00, 10:00-18:00, 12:00-20:00) oraz 1-2 soboty w ciągu miesiąca (9:00-17:00)
Mile widziane
Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta
Podstawowa znajomość języka angielskiego
To oferujemy
Atrakcyjna, rynkowa oferta finansowa
Finansowy bonus za performance (uzależniony od wyników, nawet do 1000 złotych miesięcznie)
Dodatkowy dzień wolny na wolontariat
Praca w modelu zdalnym
Dostęp do różnorodnych grup pracowniczych oraz programów mentoringowych
Możliwość dołączenia do grona trenerów wewnętrznych
Pakiet medyczny Luxmed oraz dodatkowe ubezpieczenie Generali
Karta Multisport Plus / Classic lub system Multikafeteryjny
Program wsparcia psychologicznego dla Ciebie i Twoich bliskich
Mental Health Helpline - darmowa platforma wsparcia psychologicznego, psychoterapeutycznego i coachingowego dla naszych pracowników
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
spotkania integracyjne
firmowa drużyna sportowa
brak dress code’u
kawa / herbata
dodatkowe świadczenia socjalne
świętowanie urodzin
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
dodatkowy urlop
Sending your applications
Phone interview with our Recruiter
On-line language test
Ms Team interview with hiring managers
Final decision
Jako Doradca ds. obsługi klienta w Capita będziesz pracował w formie zdalnej, zajmując się telefonicznym kontaktem z klientami branży telekomunikacyjnej, rozwiązując zgłaszane problemy oraz promując oferty i usługi marki, zgodnie z potrzebami klientów. Będziesz uczestniczyć w kompleksowym szkoleniu, które przygotuje Cię do rozwiązywania zgłaszanych przez klientów problemów i zapytań w sposób profesjonalny i skuteczny.
Capita (Polska) Sp. z o.o.
Capita is a consulting, transformation and digital services business. Every day our colleagues help millions of people, by delivering innovative solutions to transform and simplify the connections between businesses and customers, governments and citizens. We partner with clients and provide the insight and cutting-edge technologies that give time back, allowing them to focus on what they do best and making people’s lives easier and simpler. Capita is a leading business services provider with over 55,000 employees, operating in the UK, Europe, India and South Africa.
Capita Poland supports clients across various sectors, including local government, customer service, procurement, life and pensions, insurance, data analysis, and learning and development. We operate in three locations – Kraków, Opole and Łódź.
Daily, we deal with simple processes like checking data correctness, contacting with clients, training coordination, and much more complex processes like closing general ledgers, reporting, financial analysis, claims processing, systems implementation, technical customer support, or fleet administration.
We’re an equal opportunity employer, which means we’ll consider all suitably qualified applicants regardless of gender identity or expression, ethnic origin, nationality, religion or beliefs, age, sexual orientation, disability status or any other protected characteristic. We recruit and develop our people based on merit and their passion for creating better outcomes, and we’re committed to creating an inclusive environment for all employees.