Oferta pracy

Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Optima Logistics Group S.A.O firmie

Optima Logistics Group S.A.

Adama Mickiewicza 36a

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w języku niemieckim

  • Weryfikacja i rejestracja dokumentów fakturowych

  • Wyjaśnianie sald rozrachunkowych

  • Posprzedażowa obsługa klienta

  • Dbanie o dobre relacje z klientami oraz pozytywny wizerunek firmy

Nasze wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1

  • Systematyczność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy

  • Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin (od poniedziałku do czwartku 08:00 - 16:30, w piątki 08:00 - 14:00)

Mile widziane

  • Doświadczenie w obsłudze klienta

To oferujemy

  • Umowę o pracę

  • Przygotowanie do pracy: szkolenie, wsparcie przełożonego i zespołu

  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji

  • Dobrą atmosferę pracy w przyjaznym zespole

  • Dogodną lokalizację blisko metra Plac Wilsona

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • kawa / herbata