Oferta pracy

Adecco Poland

Konsultant ds. Obsługi Klienta Zagranicznego (tylko rozmowy przychodzące)

Adecco PolandO firmie

  • śląskie

  • Ważna jeszcze 13 dni
    do: 21 maj 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Konsultant ds. Obsługi Klienta Zagranicznego (tylko rozmowy przychodzące)
Nr ref.: OBSK/03/21/PR

START PRACY - Maj, Czerwiec, Lipiec (w zależności od Twojej dyspozycyjności)


Praca w nowym biurze w centrum KATOWIC.

 

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczna obsługa Klienta z USA - tylko połączenia przychodzące
  • Rozwiązywanie problemów technicznych klienta (pierwsza linia wsparcia)
  • Udzielanie informacji na temat produktów i usług firmy
 

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego 
  • Dyspozycyjność do pracy w godzinach popołudniowych/nocnych oraz w niektóre weekendy
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
  • Interesujesz się nowinkami technicznymi
  • Chcesz poznać amerykańską kulturę pracy

 

Oferujemy:

  • Umowa o pracę (pierwsza umowa na okres 3 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony)
  • Atrkacyjne wynagrodzenie podstawowe min. 4400 brutto/miesięcznie - stawka uzależnina od doświadczenia, kwalifikacji + dodatki za pracę w godzinach nocnych 
  • Pakiet benefitów
  • Brak dress code
  • Praca również w godzinach popołudniowych, nocnych oraz w weekendy

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Konsultant ds. Obsługi Klienta Zagranicznego (tylko rozmowy przychodzące)Numer ref.: OBSK/03/21/PR

START PRACY - Maj, Czerwiec, Lipiec (w zależności od Twojej dyspozycyjności)


Praca w nowym biurze w centrum KATOWIC.

 

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczna obsługa Klienta z USA - tylko połączenia przychodzące
  • Rozwiązywanie problemów technicznych klienta (pierwsza linia wsparcia)
  • Udzielanie informacji na temat produktów i usług firmy
 

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego 
  • Dyspozycyjność do pracy w godzinach popołudniowych/nocnych oraz w niektóre weekendy
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
  • Interesujesz się nowinkami technicznymi
  • Chcesz poznać amerykańską kulturę pracy

 

Oferujemy:

  • Umowa o pracę (pierwsza umowa na okres 3 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony)
  • Atrkacyjne wynagrodzenie podstawowe min. 4400 brutto/miesięcznie - stawka uzależnina od doświadczenia, kwalifikacji + dodatki za pracę w godzinach nocnych 
  • Pakiet benefitów
  • Brak dress code
  • Praca również w godzinach popołudniowych, nocnych oraz w weekendy

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne