Ta oferta pracy jest nieaktualna od 160 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Konsultant ds. obsługi korespondencji mailowej z językiem niemieckim

  • Poznań, wielkopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-02-12

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy:

    Konsultant ds. obsługi korespondencji mailowej z bardzo dobrym językiem niemieckim
    Miejsce pracy: Poznań - Globis
    nr ref. ZDE/02/2018

    Jako Konsultant będziesz odpowiedzialna/y za mailowe wsparcie klientów, odpowiadając na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji lub zwrotu produktów platformy internetowej Zalando. Twoje zadania będą także polegać na przetwarzaniu i ochronie danych osobowych zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem.

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Umowa podpisywana jest pierwszego dnia szkoleniowego na okres próbny, który wynosi 3 miesiące
    • Możliwość rozwoju umiejętności językowych w codziennym kontakcie mailowym z klientami z Niemiec, Austrii i Szwajcarii
    • Elastyczne godziny pracy, które umożliwiają pogodzenie nauki, pracy oraz dodatkowych zajęć. Obsługa Klienta odbywa się między godziną 8.00 a 21.00; 7 dni w tygodniu.
    • Możliwość zatrudnienia na ¾ lub pełen etat
    • Pracę w przyjaznym środowisku, w dogodnej lokalizacji w centrum Poznania –
      budynek Globis, ul. Roosevelta 18
    • Profesjonalne szkolenie wdrażające, które doskonale przygotuje Cię do pracy
    • Wsparcie przełożonego oraz mentorów na każdym etapie pracy
    • Bony zniżkowe na zakupy na stronie Zalando.pl
    • Konkursy z nagrodami, bilety na imprezy kulturalne, upominki urodzinowe
    • A po pracy - wyjścia integracyjne, game corner oraz udział w wydarzeniach sportowych.

    Wymagania:

    • Bardzo dobrej znajomość języka niemieckiego ( B2/C1) weryfikowanej podczas testów językowych
    • Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy i święta. W skali miesiąca są to maksymalnie 3 dni weekendowe
    • Gotowości do udziału w tygodniowym szkoleniu wdrażającym, która trwa 5 kolejnych dni roboczych w wymiarze 40 godzin (codziennie 8 godzin dziennie). Szkolenie prowadzone jest w godz. 9.00-17.00
    • Komunikatywności i pozytywnego nastawienia
    • Umiejętności sprawnej obsługi komputera oraz szybkości w wyszukiwaniu informacji
    • Otwartości na potrzeby klienta
    • Odpowiedzialności za wykonywaną pracę oraz zaangażowania

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Arvato Polska Sp. z o.o., Oddział Arvato services w Szczecinie, Al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz.U. 2014 r. poz. 1182.Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania