Konsultant ds. Reklamacji w Wydziale Obsługi Klienta

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 08.01.2018
  • Ważna jeszcze 19 dni (do 07.02.2018)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

top
W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne
spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.


Zdobywaj doświadczenie i rozwijaj swoje talenty zawodowe na stanowisku:

Konsultant ds. Reklamacji w Wydziale Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: pracuj/DJA-WOK

Obowiązki:

  • Analizowanie zgłoszonych reklamacji pod kątem przyczyny powstania problemu
  • Przygotowywanie propozycji rozpatrzenia reklamacji oraz podejmowanie decyzji reklamacyjnych, w oparciu o zebrane informacje i dokumenty
  • Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje Klientów
  • Współpraca z  innymi jednostkami organizacyjnymi Banku w ramach procesu rozpatrywania reklamacji
  • Proponowanie inicjatyw eliminujących przyczyny reklamacji
  • Terminowe rozpatrywanie reklamacji
  • Telefoniczny kontakt z Klientem
  • Współpraca z  innymi jednostkami organizacyjnymi Banku w ramach procesu eliminacji przyczyn reklamacji

Wymagania:

  • Rozwinięte umiejętności w obszarze komunikacji interpersonalnej
  • Dobra organizacja pracy i sprawne ustalanie priorytetów
  • Inicjatywa i samodzielność w działaniu
  • Otwartość na kontakt z Klientem, empatia
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Doświadczenie w kontakcie z Klientami będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziana znajomość regulacji i procesów dotyczących produktów bankowych
  • Znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint)
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Umowę na zastępstwo
  • Pakiet socjalny, w tym prywatną opiekę medyczną
  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę
  • Możliwości rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
  • Pracę w zgranym zespole
Aplikuj teraz na:
www.bankmillennium.pl/kariera/kontakt

w ciągu 30 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
bottom