Konsultant ds. Rozwoju Sieci Detalicznej

  • pomorskie
  • Specjalista
  • 2019-04-25
  • Ważna jeszcze 5 dni (do 2019-05-25)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Tysiące dealerów maszyn rolniczych i importerów, dystrybutorów części zamiennych i producentów maszyn rolniczych w całej Europie polegają na usługach świadczonych przez Kramp. I nie bez powodu. Jako największy europejski dystrybutor części zamiennych dla branży rolniczej, ogrodniczej oraz producentów maszyn cechuje nas efektywna logistyka i szeroka gama usług. Sekretem naszego sukcesu są nasi pracownicy. W kulturze pełnej otwartości każdy pracownik bierze osobistą odpowiedzialność za powierzone zadania i wnosi swoje silne strony, które przekładają się na sukces firmy. Otwarte drzwi, płaskie struktury i swobodna atmosfera. To sprawia, że Kramp i ponad 2400 pracowników na całym świecie są zadowoleni ze swojej pracy!
    Dla dalszego dynamicznego rozwoju Kramp poszukujemy osoby na stanowisko:

    Konsultant ds. Rozwoju Sieci Detalicznej
    • Województwo Pomorskie
    • Obszar województw: Podkarpackie, Małopolskie

    Czym będziesz się zajmować?

    Osoba na tym stanowisku będzie częścią zespołu Działu Rozwoju Sieci Detalicznej, który odpowiada za zarządzanie i rozwój sieci na terenie całego kraju, w tym pozyskiwanie nowych Partnerów Biznesowych w ramach systemu franczyzowego.

    Główne zadania:

    • Rozwój i zarządzanie siecią sklepów własnych na podległym terenie
    • Realizacja planów sprzedażowych zgodnie z przyjętą strategią firmy
    • Weryfikacja i ocena potencjału rynku pod względem rozwoju biznesowego sieci
    • Pozyskiwanie nowych Partnerów Biznesowych w ramach systemu franczyzowego
    • Zarządzanie pracownikami w podległych punktach sprzedaży
    • Budowanie i utrzymywanie relacji z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami i innymi partnerami biznesowymi, wzmacnianie wizerunku marki na rynku detalicznym
    • Wymiana informacji oraz aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy

    Nasze oczekiwania:

    • Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne
    • Min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży lub w zarządzaniu sprzedażą w obszarze retail
    • Wiedza i umiejętności z zakresu analizy finansowej
    • Dobra znajomość pakietu Ms Office
    • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
    • Umiejętności ustalania priorytetów, zdolności organizacyjne, samodzielność
    • Zdolności analityczne oraz skuteczność rozwiązywania problemów
    • Nastawienie na klienta
    • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów

    Co oferujemy?

      
    Międzynarodowe
     środowisko pracy
     Dofinansowanie
    do zajęć
    sportowo-rekreacyjnych
     Profesjonalne
    szkolenia
         
      
    Karierę bez ograniczeń! Przyjazną atmosferę Stołówkę i dofinansowanie
    do posiłków
    Zgłoszenia (CV i list motywacyjny) przyjmujemy jedynie drogą elektroniczną za pośrednictwem przycisku Aplikuj

    Odpowiadamy wyłącznie na wybrane oferty. Ofert niewykorzystanych nie zwracamy

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Kramp  Sp. z o.o.  oraz pozostałe spółki kapitałowe grupy Kramp  na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku). Równocześnie oświadczam, że poinformowano mnie, iż: - Administratorem moich danych osobowych jest Kramp Sp. z o.o.  z siedzibą w Modle Królewskiej; - Mam prawo do dostępu do swoich danych, jak również ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; - Mam prawo do wycofania zgody w każdym momencie poprzez wysłanie stosownej prośby na adres: [email protected] - Moje dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora danych do czasu zakończenia procesów rekrutacyjnych nie dłużej niż 12 miesięcy, chyba że wcześniej wycofam swoją zgodę.

    bottom