dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKonsultant ds. Technicznej Obsługi Klienta (Inbound Campaigns)
Booksy International Sp. z o.o.
małopolskie
małopolskie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України

Twój zakres obowiązków
Rozwiązywanie zgłoszeń Klientów (w większości zgłoszenia techniczne).
Realizacja kontaktów i przychodzących i wychodzących poprzez telefon, email, czat, social media.
Moderacja postów/komentarzy w Social Media (budowanie i utrzymywanie kontaktu z klientami).
Udzielanie informacji na temat sposobu działania systemu Booksy oraz jego funkcjonalności.
Edukowanie Klientów w zakresie nowych funkcji Booksy.
Dbanie o najwyższy poziom satysfakcji Klientów.
Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku.
Nasze wymagania
Minimum 2-letnie doświadczenie w zdalnej obsłudze Klienta / contact center w ruchu przychodzącym - warunek konieczny.
Bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego i polskiego
Obsługa Social Mediów, w tym umiejętność moderowania postów i komentarzy, będzie dodatkowym atutem.
Doświadczenie w zespole technicznym - bardzo mile widziane.
Lubisz rozmawiać z Klientami.
Posługujesz się lekkim piórem i poprawną polszczyzną.
Jesteś uśmiechniętym optymistą.
Skupiasz się na osiągnięciu celów.
Potrafisz pracować pod presją czasu.
Posiadasz umiejętność przekonywania.
Potrafisz zorganizować sobie pracę.
Lubisz pracować w zespole.
Znasz bardzo dobrze pakiet Office.
Znasz język angielski (minimum poziom podstawowy).
To oferujemy
Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb oraz elastyczne godziny pracy.
Wynagrodzenie składające się z podstawy + premii, która w zależności od Twojego zaangażowania, może stanowić dużą część wynagrodzenia.
Możliwość pracy zdalnej lub w jednym z naszych dog-friendly biur (Warszawa, Bielsko-Biała).
Pracę w zgranym zespole, zawsze gotowym do pomocy
Szkolenia podnoszące kompetencje z zakresu znajomości produktu.
Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 8 krajach, w tym w USA, Hiszpanii oraz UK!
Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)
Benefity
prywatna opieka medyczna
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
program rekomendacji pracowników
zajęcia z języka angielskiego
Aktualnie do jednego z naszych zespołów szukamy osoby na stanowisko Konsultant ds. Technicznej Obsługi Klienta (Inbound Campaigns) ze znajomością języka ukraińskiego.
Brzmi interesująco? Aplikuj wypełniając formularz rekrutacyjny :) Czekamy na Ciebie!
~ Zespół Booksy
Booksy International Sp. z o.o.
Booksy to polski startup założony w 2015 r., oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej. Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!
Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!