Oferta pracy
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Booksy International Sp. z o.o. z siedzibą w: Łucka 2/4/6, 00-845 Warszawa (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Customer Success Consultant / Konsultant ds. Technicznej Obsługi Klienta

Booksy International Sp. z o.o.

  • podlaskie

    podlaskie
  • ważna jeszcze 14 dni
    do: 10 lis 2021
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Rozwiązywanie zgłoszeń Klientów (w większości zgłoszenia technicznych oraz reklamacje)

  • Realizacja kontaktów przychodzących i wychodzących poprzez telefon, email, czat, social media

  • Udzielanie informacji na temat sposobu działania systemu Booksy oraz funkcjonalności

  • Edukowanie Klientów w zakresie nowych funkcjonalności Booksy

  • Dbanie o najwyższy poziom satysfakcji Klientów

  • Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku

Nasze wymagania

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w zdalnej obsłudze Klienta / contact center w ruchu przychodzącym - warunek konieczny

  • Doświadczenie w zespole technicznym będzie dodatkowym atutem

  • Lubisz rozmawiać z Klientami

  • Jesteś uśmiechniętym optymistą

  • Skupiasz się na osiągnięciu celów

  • Potrafisz pracować pod presją czasu

  • Posiadasz umiejętność przekonywania

  • Potrafisz zorganizować sobie pracę

  • Lubisz pracować w zespole

  • Znasz pakiet Office

  • Znasz język angielski (niewymagany lecz mile widziany)

To oferujemy

  • Pracę zdalną przez kilka pierwszych miesięcy, docelowo pracę hybrydową w jednym z naszych dog-friendly biur (Warszawa, Bielsko-Biała)

  • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb

  • Wynagrodzenie składające się z podstawy 3800 - 4200 zł brutto.

  • Dodatkowo proponujemy premię, która w zależności od Twojego zaangażowania, może stanowić dużą część wynagrodzenia.

  • Pracę w zgranym zespole zawsze gotowym do pomocy

  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 7 krajach, w tym w USA, Meksyku oraz UK!

  • Szkolenia podnoszące kompetencje z zakresu znajomości produktu

  • Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • cafeteria platform

Etapy rekrutacji
1

Analiza nadesłanych CV

2

Rozmowa telefoniczna

3

Pierwsze spotkanie rekrutacyjne

4

Drugie spotkanie rekrutacyjne

5

Decyzja

Booksy International Sp. z o.o.

Booksy to polski startup założony w 2013 r., oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!

Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta.

Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!

Przewiń do profilu firmy