Ta oferta pracy jest nieaktualna od 107 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Konsultant ds. technicznych

  • wielkopolskie
  • Specjalista
  • 04.07.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Nexus Polska jest jednym z największych twórców oprogramowania dla polskiego rynku ochrony zdrowia, częścią NEXUS AG, czołowej europejskiej firmy dostarczającej rozwiązania dla sektora opieki zdrowotnej. Branża medyczna nieustannie dostarcza nam interesujących wyzwań, tworząc znakomite warunki do rozwoju zawodowego. Nasi Klienci cenią sobie przede wszystkim profesjonalne podejście oraz terminowość realizacji usług dlatego poszukujemy ludzi odpowiedzialnych i zaangażowanych w działania. Może właśnie Ty pasujesz do naszego zespołu?

    Konsultant ds. technicznych

    Miejsce pracy: Poznań (praca na terenie całej Polski)


    Opis Stanowiska:

    • nadzór nad wykonaniem części technicznej projektów wdrożeniowych,
    • współpraca z podwykonawcami i Kierownikami Projektu w zakresie analizy przedwdrożeniowej (po zawarciu umowy z klientem) w zakresie budowania sieci LAN, WiFi, elektrycznej itp.,
    • wsparcie dla Pionu Sprzedaży w zakresie przygotowywania ofert handlowych od strony technicznej,
    • uzgadnianie sposobu i terminów realizacji części technicznej i infrastrukturalnej projektów wdrożeniowych we współpracy z Klientami, podwykonawcami, Kierownikami Projektów.


    Wymagania:

    • wykształcenie o profilu technicznym (mile widziane szeroko rozumiane IT),
    • wiedza z zakresu fizycznej sieci LAN, część pasywna i aktywna,
    • podstawowa wiedza z zakresu sieci elektrycznej,
    • znajomość sprzętu komputerowego od strony technicznej,
    • podstawowa znajomość rozwiązań serwerowych fizycznych i wirtualnych,
    • znajomość języka angielskiego umożliwiająca zrozumienie dokumentacji technicznej,
    • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i podwykonawców,
    • dyspozycyjność oraz gotowość do podróżowania,
    • aktywne prawo jazdy kat. B.


    Mile widziane:

    • doświadczenie w branży IT lub u integratora,
    • umiejętność weryfikacji zgodności z założeniami dokumentacji powykonawczej,
    • znajomość infrastruktury technicznej w podmiotach leczniczych,
    • wiedza w zakresie aparatury medycznej,
    • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych.

    Oferujemy:

    • umowę o pracę w międzynarodowej firmie,
    • atrakcyjne wynagrodzenie,
    • możliwość rozwoju zawodowego,
    • pracę w zgranym i dynamicznym zespole,
    • niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).