Oferta pracy

Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta w dziale Business Development Center

Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o.O firmie

Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o.

Połczyńska 118

Warszawa

Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o. - jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się
sieci Dealerskich w Polsce poszukuje kandydatów na stanowisko:

Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta
w dziale Business Development Center
Numer ref.: Nr ref: KBDC 01/2020

Opis stanowiska:

  • bezpośredni kontakt telefoniczny z klientami firmy - linia przychodząca i wychodząca
  • podejmowanie pierwszego kontaktu z klientem, weryfikacja potrzeb
  • informowanie klientów o aktualnych ofertach firmy
  • ścisła współpraca z działami serwisu i sprzedaży
  • uzupełnianie bazy danych klientów
  • obsługę e-mailową spraw klientów

Wymagania:

  • mile widziane doświadczenie na stanowisku pracownika call center/ asystenta działu sprzedaży lub serwisu,
  • umiejętności aktywnego prowadzenia rozmów telefonicznych
  • komunikatywności
  • dokładności, sumienności i odpowiedzialności
  • zaangażowania w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • bardzo dobrej organizacji
  • znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych

Oferujemy:

  • umowę zlecenie lub umowę o pracę
  • pracę w godzinach miedzy 8 a 19
  • niezbędne narzędzia do pracy
  • szkolenia
  • pracę w doświadczonym zespole
  • pakiet benefitów (opieka medyczna, Multisport, ubezpieczenie na życie (w zależności od wybranego rodzaju umowy)

Zainteresowanych kandydatów prosimy o wysłanie CV za pośrednictwem przycisku APLIKUJ

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy