dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKonsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Unum Życie TUiR S.A.
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
Przyjmowanie i procesowanie zleceń składanych przez Klientów drogą telefoniczną.
Obsługa procesów płatności składek.
Obsługa administracyjna polis i zmian na polisach.
Udzielanie informacji o oferowanych produktach i usługach.
Obsługa Klientów w ramach działań serwisowych.
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Współpraca z Siłami Sprzedaży i innymi działami firmy w zakresie obsługi Klienta.
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:30-16:30/9:00-17:00.
Nasze wymagania
Wykształcenie minimum średnie.
Wcześniejsze doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta.
Nastawienie na realizację zadań.
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
Otwartość i chęć uczenia się.
Umiejętność organizacji pracy własnej oraz doświadczenie w pracy w zespole.
Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Mile widziane doświadczenie w dziale Obsługi Klienta w branży ubezpieczeń.
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
elastyczny czas pracy
kawa / herbata
dodatkowe świadczenia socjalne
dofinansowanie biletów do kina, teatru
dofinansowanie wypoczynku
Jeśli jesteś zainteresowany prześlij aplikację za pomocą przycisku: APLIKUJ
Na Twoje zgłoszenie czekamy do 20.10.2022 r.