Ta oferta pracy jest nieaktualna od 3 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Konsultant ds. telefonicznej obsługi Klienta

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 18.04.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Unum Życie TUiR S.A. (www.unum.pl) jest częścią Grupy Unum, lidera w zakresie ochrony finansowej w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. W Polsce oferuje grupowe i indywidualne ubezpieczenia na życie o jednym z najszerszych na rynku zakresów ochrony, opierając się na wyjątkowej trosce o klienta.
     
    Unum Życie tworzy przyjazne, oparte na szacunku środowisko pracy, w którym każdy może odnieść sukces rozwijając się i realizując swój potencjał. Oparta na wartościach kultura organizacyjna spółki została uhonorowana licznymi nagrodami: Najlepszy Pracodawca 2005, 2006, 2009, 2010, 2012, 2018 oraz Inspiratorzy Biznesu – Najlepszy Pracodawca w 2018. Firma jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami Unum Życie dwukrotnie zostało wyróżnione certyfikatem „HR Najwyższej Jakości”. Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
    Konsultant ds. telefonicznej obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr ref.: Nr ref: KTK/04/2019

    Opis stanowiska:

    • Przyjmowanie i procesowanie zleceń składanych przez Klientów drogą telefoniczną,
    • Obsługa procesów płatności składek,
    • Obsługa administracyjna polis i zmian na polisach,
    • Udzielanie informacji o oferowanych produktach i usługach,
    • Obsługa Klientów w ramach działań serwisowych,
    • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
    • Współpraca z Siłami Sprzedaży i innymi działami firmy w zakresie obsługi Klienta.
    • Praca od poniedziałku do piątku.

    Wymagania:

    • Wykształcenie minimum średnie,
    • Doświadczenie w obsłudze klienta min. 2 lata,
    • Nastawienie na realizację zadań,
    • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
    • Otwartość i chęć uczenia się,
    • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz doświadczenie w pracy w zespole,
    • Doświadczenie w dziale Obsługi Klienta w branży ubezpieczeń na życie będzie dodatkowym atutem.

    Oferujemy:

    • UMOWĘ O PRACĘ
    • SYSTEM KAFETERYJNY
    • PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
    • ZNIŻKI NA BILETY DO KINA I TEATRU
    • BIURO W CENTRUM MIASTA
    • ŚWIADCZENIA SOCJALNE
    • DOFINANSOWANIE WAKACJI
    Jeśli jesteś zainteresowany prześlij aplikację za pomocą przycisku:
    Na Twoje zgłoszenie czekamy do 18.05.2019 r.
     
    Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.