Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundusz Hipoteczny Dom Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym”.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Fundusz Hipoteczny DOM S.A.

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Fundusz Hipoteczny DOM S.A.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 9 dni
    26 Styczeń 2020
  • Umowa o pracę
  • Specjalista
top
Jesteśmy najstarszą i największą instytucją w Polsce oferującą Hipotekę Odwróconą. Już od 2008 roku pomagamy  polskim Seniorom poprawić ich sytuację finansową dzięki wypłacanej rencie dożywotniej. Prowadzimy działalność w największych miastach Polski.
 
Od listopada 2012 roku jesteśmy notowani na Giełdzie Papierów Wartościowych. 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

KONSULTANT DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: Warszawa

Jeżeli:

  • masz wykształcenie średnie lub wyższe,
  • jesteś osobą dokładną, sumienną i komunikatywną,
  • swobodnie poruszasz się po Internecie
  • biegle obsługujesz komputer, szczególnie środowisko MS Office
  • posiadasz umiejętność słuchania,
  • cechuje cię inicjatywa i zaangażowanie w pracy

 

To zapraszamy do wysłania aplikacji!

 

Odpowiedzialny będziesz za:

  • telefoniczną i mailową obsługę klientów infolinii
  • telefoniczne utrzymanie relacji z dotychczasowymi klientami,
  • pracę w systemie komputerowym CRM,
  • realizację bieżących zadań zleconych przez przełożonych.
  • współpracę z innymi działami w firmie

Z naszej strony oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę (możliwość pracy na część etatu)
  • miesięczne premie
  • pakiet szkoleń produktowych
  • pakiet medyczny PREMIUM
  • pracę u lidera w bardzo dynamicznie rozwijającej się i przyszłościowej branży


Aplikację proszę wysyłać poprzez przycisk APLIKUJ:

Prosimy o podanie wysokości oczekiwanego wynagrodzenia brutto.
Uwaga: aplikacje, które nie będą zawierały tej informacji nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

 

Jesteśmy najstarszą i największą instytucją w Polsce oferującą Hipotekę Odwróconą. Już od 2008 roku pomagamy  polskim Seniorom poprawić ich sytuację finansową dzięki wypłacanej rencie dożywotniej. Prowadzimy działalność w największych miastach Polski.
 
Od listopada 2012 roku jesteśmy notowani na Giełdzie Papierów Wartościowych. 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
KONSULTANT DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA

Jeżeli:

  • masz wykształcenie średnie lub wyższe,
  • jesteś osobą dokładną, sumienną i komunikatywną,
  • swobodnie poruszasz się po Internecie
  • biegle obsługujesz komputer, szczególnie środowisko MS Office
  • posiadasz umiejętność słuchania,
  • cechuje cię inicjatywa i zaangażowanie w pracy

 

To zapraszamy do wysłania aplikacji!

 

Odpowiedzialny będziesz za:

  • telefoniczną i mailową obsługę klientów infolinii
  • telefoniczne utrzymanie relacji z dotychczasowymi klientami,
  • pracę w systemie komputerowym CRM,
  • realizację bieżących zadań zleconych przez przełożonych.
  • współpracę z innymi działami w firmie

Z naszej strony oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę (możliwość pracy na część etatu)
  • miesięczne premie
  • pakiet szkoleń produktowych
  • pakiet medyczny PREMIUM
  • pracę u lidera w bardzo dynamicznie rozwijającej się i przyszłościowej branży


Aplikację proszę wysyłać poprzez przycisk APLIKUJ:

 

Prosimy o podanie wysokości oczekiwanego wynagrodzenia brutto.
Uwaga: aplikacje, które nie będą zawierały tej informacji nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne