prywatna opieka medyczna
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKonsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Unum Życie TUiR S.A.
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 20 dni temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
Przyjmowanie i procesowanie zleceń składanych przez Klientów drogą telefoniczną.
Obsługa procesów płatności składek.
Obsługa administracyjna polis i zmian na polisach.
Udzielanie informacji o oferowanych produktach i usługach.
Obsługa Klientów w ramach działań serwisowych.
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Współpraca z Siłami Sprzedaży i innymi działami firmy w zakresie obsługi Klienta.
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:30-16:30/9:00-17:00.
Nasze wymagania
Wykształcenie minimum średnie.
Wcześniejsze doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta.
Płynna znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
Znajomość języka ukraińskiego.
Nastawienie na realizację zadań.
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
Otwartość i chęć uczenia się.
Umiejętność organizacji pracy własnej oraz doświadczenie w pracy w zespole.
Doświadczenie w dziale Obsługi Klienta w branży ubezpieczeń na życie będzie dodatkowym atutem.
Benefity
ubezpieczenie na życie
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
program emerytalny
dodatkowe świadczenia socjalne
system kafeteryjny
Jeśli jesteś zainteresowany prześlij aplikację za pomocą przycisku: APLIKUJ.
Na Twoje zgłoszenie czekamy do 30.07.2022 r.