Oferta pracy

Konsultant ds. wsparcia klientów z językiem hiszpańskim

Teleperformance Polska

  • Wołoska 24, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Teleperformance Polska

Wołoska 24

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Posprzedażowa obsługa klienta hiszpańskojęzycznego

  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta poprzez odbieranie połączeń przychodzących oraz za pośrednictwem poczty e-mail oraz czatu.

  • Raportowanie powtarzających się problemów klientów do lidera zespołu i odpowiednich działów wewnętrznych;

  • Dokumentowanie spraw dotyczących sprzedawców oraz kupujących;

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego, min. na poziomie B2;

  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;

  • Komunikatywność, poprawność i płynność językowa;

  • Dobra organizacja pracy, sumienność i odpowiedzialność.

  • Chęć nauki i rozwoju w strukturach naszej firmy

Mile widziane

  • Doświadczenie w obsłudze klienta platformy e-commerce / sklepów internetowych

  • Zainteresowanie nowymi technologiami

To oferujemy

  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia wewnętrzne i mentoring;

  • Pracę w przyjaznej atmosferze, tworzonej przez zespół nastawiony na długofalowe relacje

  • Samodzielność i zaufanie;

  • Wpływ na własną pracę i jej postępy;

  • Aktywny udział w rozwoju nowego projektu;

  • Partnerską relację z kierownictwem;

  • Świętowanie wspólnych sukcesów oraz cykliczne spotkania integracyjne;

  • Angażowanie się w akcje charytatywne

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • strefa relaksu

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • Zajęcia językowe, kursy i szkolenia

Teleperformance Polska

Globalny zasięg, wieloletnie doświadczenie i innowacyjność pozwala nam skutecznie reagować na różnorodne potrzeby płynące z rynku usług outsourcingowych. Co robimy na co dzień? Zapewniamy wielokanałową i wielojęzyczną obsługę klienta, wsparcie techniczne na rynkach B2C i B2B w handlu elektronicznym, handlu detalicznym, IT, elektronice, bankowości, usługach finansowych, energetyce, FMCG, mediach i sektorze opieki zdrowotnej. Teleperformance łączy największe i najbardziej szanowane marki na świecie z ich klientami, zapewniając obsługę klienta, wsparcie techniczne, pozyskiwanie klientów, rozwiązania cyfrowe, analitykę,back-office i inne wyspecjalizowane usługi, aby zapewnić konsekwentnie pozytywne interakcje z klientami.

Przewiń do profilu firmy