Konsultant ds. Wsparcia Obsługi Reklamacji

T-MobileO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
  • Umowa zlecenie
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Halo? Czy to…
Konsultant ds. Wsparcia Obsługi Reklamacji?
 
T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy!

Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!

RAZEM Z NAMI BĘDZIESZ:

  • Profesjonalnie obsługiwać Klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami T-Mobile Polska
  • Kompleksowo obsługiwać reklamacje Klientów Postpaid/Prepaid
  • Pracować w dynamicznym środowisku i nieustannie się rozwijać
  • Dbać o najwyższy poziom zadowolenia Klientów

 

NAWIĄŻEMY ŁĄCZNOŚĆ, JEŚLI…

  • Posiadasz umiejętność prowadzenia korespondencji z Klientem
  • Znasz zasady rozpatrywania korespondencji reklamacyjnej
  • Umiesz prowadzić rozmowy telefoniczne z Klientami
  • Jesteś osobą nastawioną na realizację celów zespołowych i samodzielnych zadań
  • Posiadasz umiejętność tłumaczenia trudnych zagadnień w prosty sposób
  • Umiesz pracować pod presją czasu i jesteś osobą odporną na stres

Praca w T-Mobile to nie tylko obowiązki. Uwielbiamy się łączyć i… dzielić tym co mamy najlepsze:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
  • Narzędzia niezbędne do pracy
  • Możliwość pracy w zgranym zespole i w miłej atmosferze
  • Szansa na rozwój zawodowy i zdobywanie nowych doświadczeń
  • Możliwość pracy w zespole najlepszych ekspertów

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy