Oferta pracy

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Goldman RecruitmentO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 13 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Dla naszego Klienta poszukujemy doświadczonych Konsultantów ds. Wsparcia Technicznego.
Konsultant ds. Wsparcia TechnicznegoNumer ref.: 190324/5627

 

Opis stanowiska:

  • merytoryczne i techniczne wsparcie wewnętrznych i zewnętrznych użytkowników korzystających z wyspecjalizowanych systemów sprzedażowych,
  • przyjmowanie, rejestracja i obsługa zgłoszeń od użytkowników,
  • rozwiązywanie problemów poprzez podejmowanie ustalonych kroków celem rozwiązania powstałych technicznych problemów,
  • przekierowanie określonych zapytań do odpowiednich adresatów,
  • wsparcie procesów sprzedażowych, poleceń, bazodanowych, eCommerce oraz logistycznych,
  • nadawanie dostępów do kont,
  • przygotowywaniu materiałów szkoleniowych do procesów i przeprowadzanie doraźnych szkoleń z narzędzi dla użytkowników systemów,
  • bieżące operacyjne raportowanie.

Wymagania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze technicznej systemów sprzedażowych lub pokrewnych, 
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego, 
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne, 
  • zdolność do rozwiązywania problemów,
  • wysoka kultura osobista. 

Oferta obejmuje:

  • atrakcyjną, pełną wyzwań pracę, 
  • zestaw benefitów pracowniczych (Multisport, opieka zdrowotna),
  • rozwój zawodowy dzięki atrakcyjnym projektom zewnętrznym, 
  • atrakcyjne wynagrodzenie.
.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy