Oferta pracy

Konsultant działu Pomocy Technicznej

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • telefoniczna, mailowa i czatowa obsługa zgłoszeń technicznych

  • wzmacnianie pozytywnych relacji z Klientami.

Nasze wymagania

  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;

  • zdolność szybkiego uczenia się;

  • komunikatywność oraz umiejętność wsparcia technicznego Klientów w rozmowie telefonicznej;

  • wykształcenie minimum średnie – preferowane techniczne;

  • bardzo dobra organizacja swoich codziennych zadań i gotowość do pracy zdalnej;

  • mile widziana znajomość programów typu Salesforce/SAP;

  • mile widziana praktyczna znajomość SQL;

To oferujemy

  • możliwość pracy z domu lub w biurze,

  • dodatkowe dni wolne: urodziny, badanie profilaktyczne i inne,

  • programy wsparcia pracowników i współpracowników,

  • abonament prywatnej opieki medycznej,

  • karta sportowa za dopłatą,

  • rozwój: program mentoringowy, szkolenia j. angielskiego,

  • Akademia Project Managera,

  • nagrody i wyróżnienia,

  • Global Innovation Awards, Global Code Games, Legal Hackaton,

  • webinary, konkursy, kiermasze, eventy,

  • inne: zapytaj rekrutera!

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Wolters Kluwer to międzynarodowy koncern technologiczno-medialny. W Polsce jesteśmy obecni od 25 lat. Dostarczamy oprogramowanie oraz informacje prawne, które pomagają profesjonalistom z wielu branż podejmować właściwe decyzje i sprawnie zarządzać organizacją. Na świecie Wolters Kluwer obsługuje klientów w ponad 180 krajach i osiąga przychody wysokości 4,3 mld euro.

Nasze portfolio dzielimy na 3 główne kategorie: oprogramowanie (np. Progman, Kleos), produkty informacyjne (w tym flagowy System Informacji Prawnej LEX) oraz narzędzia i aplikacje. Odbiorcami naszych rozwiązań są 4 główne segmenty: branża prawnicza (kancelarie prawne i instytucje wymiaru sprawiedliwości), sektor ochrony zdrowia (szpitale i przychodnie), biznes oraz administracja publiczna (m.in. urzędy i szkoły).

Przewiń do profilu firmy