Oferta pracy

Konsultant infolinii przychodzącej wsparcia podróżnych

AXA PartnersO firmie

  • Ostrava, Czechy

  • Ogłoszenie wygasło 2 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Młodszy specjalista (Junior)
AXA Assistance jest częścią międzynarodowej Grupy AXA. Naszą rolą jest przede wszystkim pomoc klientom w zaskakujących dla nich sytuacjach życia codziennego, w Polsce jak i na świecie. Nasi partnerzy biznesowi, to tak jak my, znane na świecie firmy, które klienci od lat darzą zaufaniem.

AXA Assistance to również zespół świetnie zgranych ze sobą pracowników. Praca u nas to przyjemność, pomagamy innym i robimy to ze szczerej pasji. Czas spędzany w biurze, nierzadko przenosi się na przyjaźnie poza pracę. Jesteśmy wobec siebie otwarci i dzielimy się wiedzą, dlatego masz pewność, że poza świetną atmosferą masz też szansę na rozwój zawodowy.

Nie czekaj! Dołącz do nas i razem przenośmy góry!

Konsultant infolinii przychodzącej wsparcia podróżnych

Do naszego zespołu poszukujemy osób:

  • komunikatywnych i pozytywnie nastawionych
  • posiadających łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów
  • lubiących pracę z ludźmi
  • ambitnych i nastawionych na realizację wyznaczonych celów
  • otwartych na rozwój i zdobywanie nowej wiedzy

 

Twoje główne obowiązki:

  • przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od Klientów
  • udzielanie pomocy naszym Klientom z zakresu Assistance Travel
  • weryfikacja danych Klientów oraz organizacja pomocy przy użyciu sieci usługodawców zagranicznych
  • współpraca z zagranicznymi filiami Grupy AXA Partners na całym świecie

Nasze oczekiwania:

  • minimum średnie wykształcenie
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • znajomość drugiego języka obcego - mile widziana
  • dobra dykcja, miły głos oraz swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych
  • umiejętności podejmowania decyzji oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
  • dyspozycyjność i elastyczność w związku z pracą zmianową (pracujemy po 8h w systemie 24/7)
  • obsługa pakietu MS Office

Oferujemy:

  • pracę na cały etat
  • atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz premie kwartalne
  • szeroki pakiet benefitów (kupony lunchowe, roczne ubezpieczenie podróżne, zniżki na produkty, dopłata do dojazdów)
  • 25 dni urlopu
  • pracę w trybie Home Office
  • szeroki wybór szkoleń e-learningowych
  • realne możliwości rozwoju i awansu
  • przyjazny i wspierający zespół oraz opieka Buddy’ego
  • komfortowe warunki pracy (strefy relaksu, wyposażona kuchnia, nowoczesne i klimatyzowane biuro w samym centrum Ostrawy)

 

Co nastąpi po wysłaniu do nas CV?

  • wkrótce po jego wysłaniu otrzymasz z naszej strony wiadomość, że Twoje CV do nas dotarło
  • przeczytamy Twoje CV i w przypadku, że nas ono zainteresuje, zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną
  • podczas rozmowy kwalifikacyjnej spotkasz się z przedstawicielem działu HR i dowiesz się więcej informacji o tym stanowisku
  • w ciągu jednego tygodnia od naszego spotkania otrzymasz informację, czy nasze oczekiwania są zgodne albo nie
  • ... w każdym razie zostaniesz poinformowana/poinformowany o naszej decyzji
Uprzejmie informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. 

Ogłoszenie archiwalne