background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Konsultant infolinii w departamencie kontaktu z klientami i operacji w dziale obsługi klienta

KIR S.A.O firmie

  • Białystok
    Białystok, podlaskie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • telefoniczna obsługa Klienta w zakresie usług zaufania
  • obsługa zgłoszeń mailowych od Klienta
  • wsparcie Klienta w technicznych aspektach działania podpisu elektronicznego oraz w zakresie funkcjonowania dedykowanego oprogramowania
  • wyjaśnianie zgłoszeń oraz reklamacji Klientów
  • współpraca z innymi jednostkami KIR w zakresie obsługi przedsprzedażowej i posprzedażowej

Nasze wymagania

  • doświadczenie w obsłudze Klienta (minimum 6 miesięcy)
  • umiejętność nawiązywania, utrzymywania i rozwijania relacji z Klientami
  • komunikatywność, otwartość, pozytywne nastawienie
  • umiejętność pracy zgodnie z procedurami
  • dynamika i szybkie tempo pracy
  • systematyczność, wytrwałość w działaniu
  • odporność na stres
  • jakość i profesjonalizm w pracy
  • znajomość pakietu MS Office, narzędzi typu CRM, Call Center
  • znajomość j. angielskiego – dodatkowy atut

To oferujemy

  • umowę o pracę na pełen etat
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stabilne zatrudnienie przez agencję pracy tymczasowej
  • opiekę medyczną Medicover
  • wynagrodzenie ze stałym premiowaniem
  • pakiet szkoleń m.in. z zakresu specjalistycznej wiedzy z zakresu produktów i usług KIR, obsługiwanych systemów
  • możliwość rozwoju i wsparcie dla inicjatyw pracowników

KIR jest kluczowym podmiotem infrastruktury polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju obrotu bezgotówkowego.

Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Konsultant infolinii w departamencie kontaktu z klientami i operacji w dziale obsługi klienta, Białystok