KIR S.A.

Konsultant Infolinii w Departamencie Kontaktu z Klientami i Operacji w Dziale Obsługi Klienta

KIR S.A.O firmie

  • Białystok, podlaskie

  • Ważna jeszcze 14 dni
    13 Marzec 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
KIR jest kluczowym podmiotem infrastruktury polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju obrotu bezgotówkowego.
 
Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.
 
Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Konsultant Infolinii  w Departamencie Kontaktu
z Klientami i Operacji w Dziale Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Białystok

Zadania:

  • telefoniczna obsługa Klienta w zakresie usług zaufania
  • obsługa zgłoszeń mailowych od Klienta
  • wsparcie Klienta w technicznych aspektach działania podpisu elektronicznego oraz w zakresie funkcjonowania dedykowanego oprogramowania
  • wyjaśnianie zgłoszeń oraz reklamacji Klientów
  • współpraca z innymi jednostkami KIR w zakresie obsługi przedsprzedażowej i posprzedażowej

Oczekujemy:

  • doświadczenia w obsłudze Klienta (minimum 6 miesięcy)
  • umiejętności nawiązywania, utrzymywania i rozwijania relacji z Klientami
  • komunikatywności, otwartości, pozytywnego nastawienia
  • umiejętności pracy zgodnie z procedurami
  • dynamiki i szybkiego tempa pracy
  • systematyczności, wytrwałości w działaniu
  • odporności na stres
  • jakości i profesjonalizmu w pracy
  • znajomości pakietu MS Office, narzędzi typu CRM, Call Center
  • znajomości języka angielskiego (mile widziane)

Oferujemy:

  • umowę o pracę na pełen etat
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stabilne zatrudnienie przez agencję pracy tymczasowej
  • pakiet szkoleń m.in. z zakresu specjalistycznej wiedzy z zakresu produktów i usług KIR, obsługiwanych systemów
  • możliwość rozwoju i wsparcie dla inicjatyw pracowników
KIR jest kluczowym podmiotem infrastruktury polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju obrotu bezgotówkowego.
 
Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.
 
Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Konsultant Infolinii  w Departamencie Kontaktu
z Klientami i Operacji w Dziale Obsługi Klienta

Zadania:

  • telefoniczna obsługa Klienta w zakresie usług zaufania
  • obsługa zgłoszeń mailowych od Klienta
  • wsparcie Klienta w technicznych aspektach działania podpisu elektronicznego oraz w zakresie funkcjonowania dedykowanego oprogramowania
  • wyjaśnianie zgłoszeń oraz reklamacji Klientów
  • współpraca z innymi jednostkami KIR w zakresie obsługi przedsprzedażowej i posprzedażowej

Oczekujemy:

  • doświadczenia w obsłudze Klienta (minimum 6 miesięcy)
  • umiejętności nawiązywania, utrzymywania i rozwijania relacji z Klientami
  • komunikatywności, otwartości, pozytywnego nastawienia
  • umiejętności pracy zgodnie z procedurami
  • dynamiki i szybkiego tempa pracy
  • systematyczności, wytrwałości w działaniu
  • odporności na stres
  • jakości i profesjonalizmu w pracy
  • znajomości pakietu MS Office, narzędzi typu CRM, Call Center
  • znajomości języka angielskiego (mile widziane)

Oferujemy:

  • umowę o pracę na pełen etat
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stabilne zatrudnienie przez agencję pracy tymczasowej
  • pakiet szkoleń m.in. z zakresu specjalistycznej wiedzy z zakresu produktów i usług KIR, obsługiwanych systemów
  • możliwość rozwoju i wsparcie dla inicjatyw pracowników

Ogłoszenie archiwalne