Kapsch Telematic Services Sp. z o.o.

Konsultant IT Drugiej Linii Wsparcia / Helpdesk

Kapsch Telematic Services Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Kapsch Telematic Services Sp. z o.o.

Poleczki 35

Warszawa

top

Kapsch TrafficCom

Konsultant IT Drugiej Linii Wsparcia / Helpdesk

Miejsce pracy: Warszawa
Kapsch TrafficCom jest międzynarodowym dostawcą wysokiej jakości inteligentnych systemów transportowych. Specjalizuje się w systemach poboru opłat w trybie free-flow, ważeniu pojazdów w ruchu oraz systemach zarządzania transportem zarówno w miastach, jak i poza nimi. Główna siedziba firmy znajduje się w Wiedniu, w Austrii, a biura spółek zależnych w 25 krajach na całym świecie. Jesteśmy dumni z naszej ponad 125-letniej historii i wkładu, który nasi pracownicy wnieśli w zmienianie otaczającego nas świata. Kapsch Telematic Services jest spółką-córką austriackiej firmy
 
Kapsch TrafficCom. W Polsce zajmujemy się obsługą ogólnokrajowego drogowego systemu poboru opłat – viaTOLL.

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za administrowanie systemami informatycznymi wchodzącymi w skład unikatowej infrastruktury działającej na terenie Polski.

Wymagania:

  • znajomość zagadnień z zakresu sieci LAN i WAN,
  • znajomość zagadnień z zakresu sprzętu PC,
  • doświadczenie w pracy z systemami operacyjnymi z rodziny Windows,
  • doświadczenie w pracy w zespole helpdesk/service desk,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym (warunek konieczny),
  • zdolności techniczne i analityczne,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie oraz monitorowanie poprawności działania infrastruktury IT,
  • diagnozowanie podległych systemów informatycznych i rozwiązywanie problemów,
  • zdalne administrowanie systemami oraz techniczne wsparcie użytkowników systemu,
  • instalacja oprogramowania oraz konfiguracja stacji roboczych i rozwiązywanie problemów,
  • administrowanie podległymi systemami oraz eskalacje zgłoszeń do zewnętrznych linii wsparcia,
  • przeprowadzanie testów i konfiguracja aplikacji systemowych.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • udział w jednym z największych europejskich projektów ITS,
  • elastyczne godziny pracy,
  • opiekę medyczną, karnet sportowy i ubezpieczenie na życie,
  • udział w specjalistycznych szkoleniach (certyfikowane szkolenia techniczne),
  • kursy językowe w siedzibie firmy,
  • przyjazną atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole,
  • świeże owoce w biurze.

 

Kapsch TrafficCom jest międzynarodowym dostawcą wysokiej jakości inteligentnych systemów transportowych. Specjalizuje się w systemach poboru opłat w trybie free-flow, ważeniu pojazdów w ruchu oraz systemach zarządzania transportem zarówno w miastach, jak i poza nimi. Główna siedziba firmy znajduje się w Wiedniu, w Austrii, a biura spółek zależnych w 25 krajach na całym świecie. Jesteśmy dumni z naszej ponad 125-letniej historii i wkładu, który nasi pracownicy wnieśli w zmienianie otaczającego nas świata. Kapsch Telematic Services jest spółką-córką austriackiej firmy
 
Kapsch TrafficCom. W Polsce zajmujemy się obsługą ogólnokrajowego drogowego systemu poboru opłat – viaTOLL.

Konsultant IT Drugiej Linii Wsparcia / Helpdesk

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za administrowanie systemami informatycznymi wchodzącymi w skład unikatowej infrastruktury działającej na terenie Polski.

Wymagania:

  • znajomość zagadnień z zakresu sieci LAN i WAN,
  • znajomość zagadnień z zakresu sprzętu PC,
  • doświadczenie w pracy z systemami operacyjnymi z rodziny Windows,
  • doświadczenie w pracy w zespole helpdesk/service desk,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym (warunek konieczny),
  • zdolności techniczne i analityczne,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie oraz monitorowanie poprawności działania infrastruktury IT,
  • diagnozowanie podległych systemów informatycznych i rozwiązywanie problemów,
  • zdalne administrowanie systemami oraz techniczne wsparcie użytkowników systemu,
  • instalacja oprogramowania oraz konfiguracja stacji roboczych i rozwiązywanie problemów,
  • administrowanie podległymi systemami oraz eskalacje zgłoszeń do zewnętrznych linii wsparcia,
  • przeprowadzanie testów i konfiguracja aplikacji systemowych.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • udział w jednym z największych europejskich projektów ITS,
  • elastyczne godziny pracy,
  • opiekę medyczną, karnet sportowy i ubezpieczenie na życie,
  • udział w specjalistycznych szkoleniach (certyfikowane szkolenia techniczne),
  • kursy językowe w siedzibie firmy,
  • przyjazną atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole,
  • świeże owoce w biurze.

 

Kapsch TrafficCom

Ogłoszenie archiwalne