Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKonsultant IT - I-II linia wsparcia
Outsourcing24 Sp. z o.o.
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 20 dni temu
- umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
Obsługa Klientów zewnętrznych i wewnętrznych w ramach pierwszej lub drugiej linii wsparcia,
Instalacja, konfiguracja oprogramowania na stacjach roboczych i rozwiązywanie problemów,
Wdrażanie nowych rozwiązań IT u Klientów,
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej,
Zarządzanie kontami użytkowników,
Rejestracja wykonanych prac w systemie klasy ITSM.
Podstawowe zadania:
Pełnienie roli pracownika Helpdesk, prowadzenie wsparcia dla klientów w sprawach technicznych i organizacyjnych,
Odpowiedzialność za powierzane zgłoszenia ze strony Klienta, monitorowanie, usuwanie incydentów i awarii,
Analiza, diagnoza i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie ich do innych działów wewnątrz firmy,
Dyżury telefoniczne,
Bezpośredni kontakt z Klientem i reprezentowanie firmy wobec obsługiwanych jednostek (w tym: raportowanie),
Odpowiedzialność za relacje z Klientem (kontakt bezpośredni).
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: informatyka,
Minimum 2-letnie doświadczenie w branży IT (dla kandydatów do 2 linii wsparcia),
Biegła znajomość systemów MS Windows,
Znajomość pakietu MS Office,
Znajomość konfiguracji stacji roboczych w obszarach sieciowych LAN, WAN, WLAN, VPN, wraz z zaawansowaną konfiguracją,
Praktyczna znajomość zagadnień związanych z obsługą sieci komputerowych,
Podstawowa znajomość usług katalogowych Active Directory i usług zależnych,
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
Podstawowe zdolności analityczne,
Sumienność (przy opracowywaniu instrukcji, dokumentacji),
Gotowość do pełnienia dyżurów telefonicznych po godzinach pracy oraz w weekendy,
Umiejętność szybkiego uczenia się,
Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
Umiejętność współpracy w zespole,
Zdolność do pracy pod presją czasu,
Wysoka kultura osobista,
Prawo jazdy kategorii B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu,
Dyspozycyjność.
Mile widziane:
Certyfikaty MS,
Certyfikaty branżowe,
Podstawowa znajomość MS SQL,
Znajomość aplikacji typu DMS (Dealer Management System),
Znajomość urządzeń MikroTik.
To oferujemy
Stabilne warunki zatrudnienia oraz atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i osiąganych wyników,
Zatrudnienie w spółce z ponad 15 letnią historią i doświadczeniem w branży IT,
Szkolenie i przygotowanie do wykonywania powierzonych zadań,
Niezbędne narzędzia pracy,
Interesującą pracę w gronie certyfikowanych profesjonalistów,
Dostęp do najnowszych technologii i trendów na rynku IT,
Możliwość rozwijania kompetencji i zdobycia doświadczenia przy rozwoju systemów informatycznych,
Możliwość opieki medycznej w prywatnej grupie medycznej,
Zatrudnienie w nowoczesnej organizacji w elastycznym wymiarze godzin,
Pełne wsparcie organizacji i pracę w młodym, dynamicznym zespole.
O nas
Celem działalności naszego zespołu jest wspieranie firm i organizacji w utrzymaniu infrastruktury IT związanej bezpośrednio z prowadzoną działalnością biznesową, która jest najważniejszym aspektem ciągłości działania każdego podmiotu. Realizujemy go poprzez outsourcing naszych usług w obszarze IT, stały nadzór nad infrastrukturą IT naszych klientów, projektowanie i wdrażanie nowoczesnych oraz efektywnych rozwiązań informatycznych opartych na najnowszych technologiach i systemach.
Naszym celem jest zapewnienie przedsiębiorcom możliwości skupienia się na podstawowym profilu działalności poprzez przekazanie obsługi procesów pomocniczych do specjalistycznej firmy zewnętrznej.
Naszym Klientom gwarantujemy partnerską współpracę opartą na profesjonalnej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu.
Osoba zatrudniona na stanowisku Konsultant IT zapewni wsparcie 1 - 2 poziomu dla Klientów z obszaru Polski.