mBank S.A.

Konsultant/ka ds. telefonicznej obsługi klienta (p. przychodzące)

mBank S.A.O firmie

3 500‐4 700 zł / mies. (zal. od umowy)
Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Kilińskiego/Sterlinga

    Łódź, łódzkie
  • Ważna jeszcze 13 dni
    do: 19 lip 2020
  • Umowa o pracę, Umowa na zastępstwo
  • Pełny etat
  • Asystent
Od nas dostaniesz:
  
Współpraca
z ekspertami
Świeża kawa
bez limitu
Przyjazna atmosfera
  
Dostęp do wewnętrznego rynku pracy Mobilne narzędzia do rozwoju kompetencji Możliwość rozwoju w grupie mBanku
Konsultant/ka ds. telefonicznej obsługi klienta (p. przychodzące)
miejsce pracy: Łódź, nr referencyjny: KZ/009/0620

W Contact Center mBanku różnimy się wiekiem, zainteresowaniami i wcześniejszymi doświadczeniami zawodowymi, ale łączą nas entuzjazm i chęć do działania. Dzięki tej różnorodności doświadczeń i umiejętności, możemy liczyć na wzajemną pomoc i wsparcie.

Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!

 

Dostaniesz od nas:

  • umowę o pracę od 1 dnia
  • wynagrodzenie podstawowe rosnące na ścieżce rozwoju
  • dodatkowe prowizje za realizację celów
  • szkolenia wprowadzające, wsparcie mentorów i koordynatora, bazę wiedzy
  • ścieżkę awansów i jasno określone cele
  • pracę w systemie wielozmianowym i system zgłaszania własnych sugestii do grafiku
  • lokalizacje w centrum Łodzi – Kilińskiego/Sterlinga, bliskość przystanków MPK, parking rowerowy
  • możliwość dalszego rozwoju w Grupie mBanku
  • prywatną opiekę medyczną LuxMed, pakiet sportowy MultiSport, e-booki Nasbi i Legimi, dofinansowanie do wczasów, dofinansowanie do świąt, dodatkowe 2 dni opieki nad dzieckiem, ofertę mBanku dla pracowników, rozwój pasji w Klubach mBanku i wiele innych benefitów

 

Chcemy powierzyć Ci:

  • obsługę klienta w kanałach zdalnych - połączenia telefoniczne (przychodzące), czat
  • wspieranie klientów w korzystaniu z naszych produktów, udzielanie pomocy
  • oferowanie produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów
  • budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń klientów

 

Twój niezbędnik:

  • minimum średnie wykształcenie
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera
  • chęć do ciągłego zdobywania nowych umiejętności i wiedzy 
  • komunikatywność, otwartość na potrzeby klientów
  • empatyczne podejście i pozytywne nastawienie
  • doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w bankowości

 

Brzmi ciekawie? Nie czekaj - aplikuj! :)

 

Co dalej?

  1. wypełnij formularz rekrutacyjny i dołącz CV
  2. odezwiemy się do Ciebie z pierwszą informacją zwrotną
  3. spotkamy się online i zaprosimy Cię do wykonania testu
  4. przekażemy Ci informację zwrotną

Zatrudnienie planujemy od 1 sierpnia.

 

Zobacz, jak się u nas pracuje!
Chcesz więcej?

mBank ostrzega:
Praca z nami grozi przyjemnością
z codziennych zadań!
Konsultant/ka ds. telefonicznej obsługi klienta (p. przychodzące)Numer ref.: KZ/009/0620

W Contact Center mBanku różnimy się wiekiem, zainteresowaniami i wcześniejszymi doświadczeniami zawodowymi, ale łączą nas entuzjazm i chęć do działania. Dzięki tej różnorodności doświadczeń i umiejętności, możemy liczyć na wzajemną pomoc i wsparcie.

Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!

 

Dostaniesz od nas:

  • umowę o pracę od 1 dnia
  • wynagrodzenie podstawowe rosnące na ścieżce rozwoju
  • dodatkowe prowizje za realizację celów
  • szkolenia wprowadzające, wsparcie mentorów i koordynatora, bazę wiedzy
  • ścieżkę awansów i jasno określone cele
  • pracę w systemie wielozmianowym i system zgłaszania własnych sugestii do grafiku
  • lokalizacje w centrum Łodzi – Kilińskiego/Sterlinga, bliskość przystanków MPK, parking rowerowy
  • możliwość dalszego rozwoju w Grupie mBanku
  • prywatną opiekę medyczną LuxMed, pakiet sportowy MultiSport, e-booki Nasbi i Legimi, dofinansowanie do wczasów, dofinansowanie do świąt, dodatkowe 2 dni opieki nad dzieckiem, ofertę mBanku dla pracowników, rozwój pasji w Klubach mBanku i wiele innych benefitów

 

Chcemy powierzyć Ci:

  • obsługę klienta w kanałach zdalnych - połączenia telefoniczne (przychodzące), czat
  • wspieranie klientów w korzystaniu z naszych produktów, udzielanie pomocy
  • oferowanie produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów
  • budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń klientów

 

Twój niezbędnik:

  • minimum średnie wykształcenie
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera
  • chęć do ciągłego zdobywania nowych umiejętności i wiedzy 
  • komunikatywność, otwartość na potrzeby klientów
  • empatyczne podejście i pozytywne nastawienie
  • doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w bankowości

 

Brzmi ciekawie? Nie czekaj - aplikuj! :)

 

Co dalej?

  1. wypełnij formularz rekrutacyjny i dołącz CV
  2. odezwiemy się do Ciebie z pierwszą informacją zwrotną
  3. spotkamy się online i zaprosimy Cię do wykonania testu
  4. przekażemy Ci informację zwrotną

Zatrudnienie planujemy od 1 sierpnia.

 

Administrator danych: mBank S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, dalej nazywany „Bankiem”(dane rejestrowe: Nr KRS 0000025237, wpis do Rejestru Przedsiębiorców Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy, NIP: 526-021-50-88,
według stanu na dzień 01.01.2018 r. kapitał zakładowy mBanku S.A. (w całości wpłacony) wynosi 169.401.468 złotych jest administratorem Pani/Pana danych osobowych i będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe podane w aplikacji i kwestionariuszu aplikacyjnym dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Informujemy, że podanie danych osobowych w aplikacji i kwestionariuszu aplikacyjnym, którego zakres wynika z przepisów Kodeksu Pracy oraz przepisów szczególnych związanych z zatrudnieniem, jest dobrowolne, choć niezbędne i jako takie jest warunkiem udziału w procesie rekrutacji, a odmowa podania danych uniemożliwia dalszy udział w procesie rekrutacji. W przypadku podania przez Panią/Pana szerszego zakresu informacji niż wynikający z kwestionariusza aplikacyjnego, Bank będzie przetwarzał takie informacje tylko jeśli wyrazi Pani/Pan dodatkową zgodę na przetwarzanie takich danych osobowych. W takim przypadku, ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych za pomocą skrzynki pocztowej: RODOdlapracownikó[email protected] dostępnej ze strony https://www.mbank.pl/kariera/ochrona-danych/ (dotyczy kandydatów do pracy, byłych pracowników i współpracowników). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny dla celów procesu rekrutacyjnego, jego raportowania oraz badania, ale nie dłużej niż przez okres 3 lat od daty ostatniego aplikowania.

Bank w celu związanym z prowadzeniem rekrutacji może przekazać Pani/Pana dane osobowe następującym podmiotom: placówkom partnerskim mBank SA, spółkom z Grupy mBank: mLeasing SA, mFaktoring SA, mBank Hipoteczny SA, mCorporate Finance, mFinanse SA, mElements SA. oraz pracownikom firm outsourcingowych (pracującym na wyłączność dla mBank SA) Alexander Mann Solutions Poland Sp. z o.o. i Randstad Services APO Sp. Z o.o. S.K., Mellon Poland i partnerowi przeprowadzającemu badanie procesu rekrutacyjnego - Great Digital Magdalena Pawlak-Dobrzańska.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych i ich sprostowania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia dostarczonych przez Pana/Panią danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesie rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani/Pana danych osobowych. W celu realizacji powyższych uprawnień, należy skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: [email protected].

Aplikując, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez mBank moich danych osobowych zawartych w niniejszym kwestionariuszu aplikacyjnym i aplikacji na potrzeby rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że podanie przeze mnie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie pracy i innych właściwych ustaw jest dobrowolne i dla mnie korzystne.

Ogłoszenie archiwalne