Ta oferta pracy jest nieaktualna od 3 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Konsultant/-ka Infolinii

  • Warszawa, mazowieckie
  • Asystent
  • 22.05.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Konsultant/-ka Infolinii
    Miejsce pracy: Warszawa

    Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. które znajduje się w Warszawie przy ul. Iłżeckiej 24.

    Oferujemy:

    • zatrudnienie w renomowanej firmie z branży usług medycznych, będącej liderem w Polsce;
    • atrakcyjny system wynagrodzenia oraz motywacyjny system premiowania - możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia nawet powyżej 1000 PLN brutto / miesięcznie,
    • różnorodne formy współpracy, możliwość podjęcia zatrudnienia w ramach umowy o pracę po okresie próbnym; 
    • elastyczny grafik dostosowany do Twoich potrzeb: możliwość zmian 4, 6, 8, 10 lub 12 godzinnych; maksymalnie 2 dni weekendowe pracujące w miesiącu, wszystkie święta wolne;
    • profesjonalne, płatne szkolenie wstępne, możliwość zdobywania nowych kompetencji i rozwoju zawodowego w Grupie LUX MED;
    • udział w projektach i konkursach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia;
    • szeroki wachlarz dodatków pozapłacowych m.in. karta sportowa na preferencyjnych warunkach, opieka medyczna;
    • możliwość uczestniczenia w całorocznym kursie języka angielskiego;
    • niepowtarzalną atmosferę, pozytywne podejście oraz wzajemny szacunek - poznasz świetnych ludzi i staniesz się częścią zgranej załogi.
    • owocowe wtorki oraz pyszną i aromatyczną kawę z ekspresu, którą wypijesz gronie miłych i uśmiechniętych ludzi.

    Oczekiwania:

    • komunikatywność, nastawienie na potrzeby Pacjenta;
    • umiejętność obsługi komputera;
    • dyspozycyjność do pracy min. 80 godzin w miesiącu;
    • dostępność podczas szkolenia wstępnego od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15; przez okres około dwóch tygodni;
    • gotowość do pracy w systemie zmianowym – pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 6-22 oraz w weekendy w godzinach 7-21.

    Główne zadania:

    • Telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED;
    • Umawianie Pacjentów na konsultacje i badania;
    • Informowanie o usługach i cenniku.