Konsultant Obsługi Klienta - Call Center

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 15.03.2019
  • Ważna jeszcze 20 dni (do 14.04.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    MPL Energy Sp. z o.o. to firma działająca w zakresie chemicznych i odnawialnych źródeł energii, głównie dla przemysłu ale również dla indywidualnego Klienta.
    Oferuje akumulatory AGM oraz żelowe. W ofercie znajdują się elektrownie fotowoltaiczne(słoneczne) domowe i na firmy.
    Firma jest częścią szybko rozwijającej się grupy MPL Group.
    Dział Obsługi Klienta W MPL Energy ma wyglądać inaczej niż w większości firm – Pełnimy funkcję informacyjną, ale też służymy radą i wsparciem. Wierzymy, że klienci poszukują kontaktu z osobami inteligentnymi, z poczuciem humoru i ciekawą osobowością, z którymi chcą porozmawiać również na tematy nie związane bezpośrednio z ich zamówieniami.
    Poszukujemy osób, które będą rozumieć potrzeby naszych klientów, będą potrafiły otoczyć ich opieką i sprawnie szukać najlepszych rozwiązań.

    Konsultant Obsługi Klienta - Call Center

    Miejsce pracy: Warszawa
    Zakres obowiązków:

    • Bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami (odpowiadanie na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań)
    • Współpraca z innymi działami w ramach organizacji
    • Obsługa klienta przez telefon (infolinia wychodząca oraz przychodząca, dzwonimy oraz odbieramy połączenia tylko i wyłącznie od osób które wyraziły chęć kontaktu). BEZ KREDYTÓW, UBEZPIECZEŃ. Pracujemy na własnych bazach klientów!
    Wymagania:
    • Sprawna obsługa komputera
    • Zaangażowanie, sumienność i chęć zdobycia cennego doświadczenia
    • Chęć uczenia się, wszystkiego nauczymy od podstaw w ramach wstępnego szkolenia
    • Mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku
    • Miły głos, dobra dykcja oraz łatwość rozmów z innymi ludźmi przez telefon
    Oferujemy:
    • Wynagrodzenie podstawowe oraz premie
    • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, 10.00-18.00 (przynajmniej 2 dni w tygodniu)
    • Rodzinna atmosfera pracy bez stresu i presji w kameralnej atmosferze
    • Bezpłatne szkolenia z obsługi systemu oraz szkolenia sprzedażowe w godzinach pracy
    • Z racji pierwszych rekrutacji możliwość awansu na stanowiska Team Leadra

    Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV za pomocą przycisku:

     
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
    bottom