Ta oferta pracy jest nieaktualna od 291 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Konsultant / Opiekun Klienta – Kadry i Płace

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 04.08.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    ADP Polska jest największą na polskim rynku firmą specjalizującą się w usługach outsourcingu kadrowo-płacowego, będąc jednocześnie częścią światowego lidera w tym obszarze – ADP®. Każdego dnia tysiące organizacji z całego świata polegają właśnie na ADP. Od międzynarodowych korporacji po małe firmy – wiodące rozwiązania ADP dla personelu pozwalają przedsiębiorstwom robić to, w czym są najlepsze – interesy. W Polsce z sukcesem działamy już prawie 20 lat i zatrudniamy 330 najwyższej klasy specjalistów gotowych dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Teraz Ty również możesz stać się częścią tego świata i dołączyć do naszego zespołu.

    W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego oddziału w Warszawie poszukujemy osób na stanowisko:

    KONSULTANT / OPIEKUN KLIENTA
    – KADRY I PŁACE
    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr ref.: KOKP/WAW17

    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:

    • koordynowanie usług kadrowo-płacowych dla danego Klienta,
    • prowadzenie analiz w obszarze kadrowo-płacowym, ZUS oraz czasu pracy,
    • wsparcie przy naliczaniu płac i weryfikacja wyników z Klientem,
    • przygotowanie dokumentacji (specyfikacji dla nowych rozwiązań, instrukcji dla użytkownika oraz innych dokumentów dotyczących realizowanych procesów),
    • wprowadzanie uzgodnionych zmian w parametrach płacowych lub w bazie danych Klienta (m.in. zakładanie nowych składników płacowych, tworzenie nowych raportów),
    • weryfikacja funkcjonalności aplikacji kadrowo-płacowej i testowanie nowych rozwiązań,
    • efektywna współpraca z pozostałymi działami firmy.

    Od kandydatów oczekujemy:

    • bogatej wiedzy merytorycznej oraz praktycznej z zakresu zagadnień kadrowo-płacowych,
    • umiejętności budowania relacji biznesowych z Klientem,
    • bardzo dobrej organizacji zadań i umiejętności pracy pod presją,
    • swobody w pracy z komputerem i doświadczenia w obsłudze programów kadrowo-płacowych oraz pakietu Office,
    • gotowości do stałego rozwijania swojej wiedzy i umiejętności,
    • mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
    • zaangażowania, komunikatywności i umiejętności współpracy.

    W zamian oferujemy:

    • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
    • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie na podstawie umowy o pracę,
    • nowoczesne i komfortowe środowisko pracy,
    • pełną wyzwań pracę oraz możliwość ciągłego rozwoju,
    • wsparcie doświadczonego zespołu oraz pakiet szkoleń,
    • atrakcyjne dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, bony na święta, wczasy pod gruszą).

    Wszystkich zainteresowanych naszą ofertą prosimy o przesłanie CV klikając APLIKUJ pod ogłoszeniem.
    W temacie wiadomości bardzo proszę zaznaczyć numer referencyjny ogłoszenia KOKP/WAW17 Informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z wybranymi kandydatami.

    aplikuj

    Prosimy o umieszczenie w aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r. Dz.Ust. 133 poz. 883).

    bottom