Sephora Polska Sp. z o.o.

Konsultant pielęgnacyjny on-line

Sephora Polska Sp. z o.o.O firmie

Sephora Polska Sp. z o.o.

ul

Warszawa

Konsultant pielęgnacyjny on-line
Miejsce pracy: Warszawa

O nas

W Sephora mamy możliwość tworzenia wyjątkowego świata beauty. Opieramy swoje działanie o solidną wiedzę i wymianę doświadczeń. Dzięki temu możemy nieustannie rozwijać markę i zaskakiwać naszych Klientów nowymi produktami i rozwązaniami. Dołącz do świata piękna i poznaj świat ekspertów z biura Sephora.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie kosmetologiczne i zamiłowanie do pielęgnacji
  • Bardzo dobra znajomość potrzeb skóry, składów kosmetyków oraz marek kosmetycznych
  • Pełna dyspozycyjność do pracy, w trybie zmianowym (pn-ndz)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane – gabinety kosmetologiczne, call center)
  • Gotowość podjęcia współpracy na podstawie umowy B2B

Twoje przyszłe obowiązki:

  • Prowadzenie czatu online z klientami e-sklepu, w tym badanie potrzeb
  • Przeprowadzanie konsultacji i dobór produktów pielęgnacyjnych dla klientów
  • Edukowanie klientów w zakresie pielęgnacji i marek kosmetycznych
  • Dbanie o pozytywne doświadczenia i profesjonalną obsługę klientów e-sklepu

Otrzymasz:

  • autonomia
    w wykonywaniu obowiązków
  • programy rozwojowe podnoszące
    kompetencje
  • stabilne zatrudnienie
    i przejrzysta
    komunikacja
  • możliwości rozwoju
    w globalnej
    strukturze
  • szeroki zakres
    benefitów
  • praca
    z ekskluzywnymi
    markami beauty,
    u lidera branży
  • liczne inicjatywy integracyjne i csr
  • indywidualne
    ścieżki kariery
    (związane z twoimi zainteresowaniami)
Zobacz jak pracuje biuro:
opisopis
W Sephora mamy możliwość tworzenia wyjątkowego świata beauty. Opieramy swoje działanie o solidną wiedzę i wymianę doświadczeń. Dzięki temu możemy nieustannie rozwijać markę i zaskakiwać naszych Klientów nowymi produktami i rozwązaniami. Dołącz do świata piękna i poznaj świat ekspertów z biura Sephora.
Konsultant pielęgnacyjny on-line

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie kosmetologiczne i zamiłowanie do pielęgnacji
  • Bardzo dobra znajomość potrzeb skóry, składów kosmetyków oraz marek kosmetycznych
  • Pełna dyspozycyjność do pracy, w trybie zmianowym (pn-ndz)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane – gabinety kosmetologiczne, call center)
  • Gotowość podjęcia współpracy na podstawie umowy B2B

Twoje przyszłe obowiązki:

  • Prowadzenie czatu online z klientami e-sklepu, w tym badanie potrzeb
  • Przeprowadzanie konsultacji i dobór produktów pielęgnacyjnych dla klientów
  • Edukowanie klientów w zakresie pielęgnacji i marek kosmetycznych
  • Dbanie o pozytywne doświadczenia i profesjonalną obsługę klientów e-sklepu

Otrzymasz:

  • autonomia
    w wykonywaniu obowiązków
  • programy rozwojowe podnoszące
    kompetencje
  • stabilne zatrudnienie
    i przejrzysta
    komunikacja
  • możliwości rozwoju
    w globalnej
    strukturze
  • szeroki zakres
    benefitów
  • praca
    z ekskluzywnymi
    markami beauty,
    u lidera branży
  • liczne inicjatywy integracyjne i csr
  • indywidualne
    ścieżki kariery
    (związane z twoimi zainteresowaniami)

Ogłoszenie archiwalne