Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Konsultant telefonicznego wsparcia Klienta

Vimana Sp. z o.o.

  • Białystok

    Białystok, podlaskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie techniczne i merytoryczne dla Klientów firmy

  • Rejestracja i klasyfikacja przychodzących zgłoszeń

  • Aktywna współpraca z innymi działami wsparcia

  • Monitoring realizacji zgłoszeń

  • Monitoring rozliczeń z Klientami

  • Współpraca z Klientem

Nasze wymagania

  • Wiedza z zakresu informatyki (budowa i konfiguracja PC, drukarki, sys. op. Windows, LINUX, sieci komputerowe).

  • Podstawowa znajomość zasad księgowości.

  • Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office.

  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Mile widziane

  • Elastyczność w zakresie planowania godzin pracy (praca zmianowa)

  • Komunikatywność

  • Umiejętność rozwiązywania problemów

  • Odporność na stres

  • Samodzielność i odpowiedzialność

  • Wysokie zdolności interpersonalne

  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • Znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • Dowolna forma zatrudnienia.

  • Niezbędne narzędzia pracy.

  • Możliwość rozwoju zawodowego - szkolenia w Polsce i zagranicą (warunkiem udziału jest komunikatywna znajomość języka angielskiego).

  • Możliwość rozwoju zawodowego również w innych obszarach działalności firmy.

  • Benefity do wyboru: opieka medyczna Medicover/karta Multisport/bonus urlopowy.

  • Ubezpieczenie na życie i od nieszczęśliwych wypadków.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

Vimana Sp. z o.o.

Bo Vimana to przede wszystkim najfajniejsi ludzie – więc dlaczego jeszcze Cię u nas nie ma? Zespół Help Desk to zgrana grupa profesjonalistów świadcząca usługi zarówno dla klientów w Polsce jak i poza granicami. To zespół rozumiejący, że wszyscy gramy do tej samej bramki, więc możesz liczyć na wsparcie kolegów. Dla wielu był to pierwszy etap kariery w Vimana i dzisiaj są już na innych stanowiskach. Dlatego liczymy, że i Ty jesteś zainteresowany dynamicznym rozwojem swojej kariery i zechcesz dołączyć do nas. Dołącz do nas, poznaj nas i daj się poznać!

Przewiń do profilu firmy