Oferta pracy

Konsultant telefoniczny ds. obsługi klienta

Marshal Lion Group Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Pracodawca nie wymaga CV
  • Specjalista

Jesteśmy dumni z sukcesu swoich Klientów, który w rezultacie staje się naszym sukcesem. Działamy na wielu płaszczyznach dostarczając kompleksowych rozwiązań dla firm oraz dla Klientów indywidualnych.

Obecnie poszukujemy kandydata/-tki na stanowisko:

Konsultant telefoniczny ds. obsługi klienta

Opis stanowiska:

  • kontakt telefoniczny z Klientami,
  • telefoniczna prezentacja ofert i umawianie spotkań naszym Doradcom Biznesowym,
  • identyfikacja potrzeb i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • realizacja planów sprzedażowych.

Wymagania:

  • wysoka kultura osobista,
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne (telefoniczny kontakt z Klientem),
  • nastawienie na realizację celów,
  • obsługa komputera oraz pakietu MS Office,
  • jeśli chcesz poszerzać swoją wiedzę w obszarze finansów i zdobywać doświadczenie w obsłudze klienta, zgłoś się już dziś!

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + system prowizyjny),
  • szkolenie wstępne: nasi doświadczeni pracownicy przekażą Ci wiedzę i doświadczenie, abyś komfortowo mógł/ła rozpocząć samodzielną pracę,
  • bogaty pakiet szkoleń rozszerzonych w zakresie finansowania przedsiębiorstw,
  • pracę od poniedziałku do piątku w godz. 9-17.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy