CC/A/21
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Konsultant telefoniczny - pierwsza linia wsparcia
Adecco Poland
Katowice, śląskie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Konsultant telefoniczny - pierwsza linia wsparciaNumer ref.: CC/A/21
Czym będziesz się zajmował/a w pracy?
- Telefoniczne wsparcie Klienta z USA - tylko rozmowy przychodzące
- Praca jako pierwsza linia wsparcia - rozwiązywanie problemów technicznych Klienta
Aplikuj, jeśli:
- Swobodnie komunikujesz się w jęz. angielskim (min.B2-C1);
- Jesteś gotowy/gotowa na naukę i rozwój na nowym stanowisku;
- Lubisz nowe wyzwania i jesteś otwarty na możliwości rozwoju;
- Jesteś dostępny/a do pracy w godzinach nocnych oraz w weekendy (21/7)
Oferujemy:
- Zatrudnienie stałe na podstawie umowy o pracę przez naszego Klienta - pierwsza umowa na okres 3 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony
- Pracę w systemie zmianowym, grafik ustalany z góry na okres 3 miesięcy
- Wynagrodzenie zależne od doświadczenia i posiadanych umiejętności - podstawa min. 4400 brutto + dodatki, benefity
- Wdrożenie i przeszkolenie
- Miejsce pracy: Katowice - praca w systemie hybrydowym / mieszanym
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Ogłoszenie archiwalne