Konsultant w biurze obsługi klienta

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-11-28
  • Ważna jeszcze 16 dni (do 2018-12-28)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Digital Virgo S.A. jest wiodącym dostawcą mobilnych usług dodanych w Polsce. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Digital Virgo z siedzibą we Francji i działającą na całym świecie. Realizujemy rozwiązania oparte m.in. na technologiach SMS, WWW czy JEE.

    [KOGO SZUKAMY]

    KONSULTANT W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA
    ½ ETATU

    Miejsce pracy: Warszawa

    Obowiązki:

    • obsługa telefoniczna i mailowa zapytań Klientów, praca zdalna
    • praca w godzinach 17-22

    Wymagania:

    • wykształcenie min. średnie - wyższe mile widziane
    • znajomość produktów i serwisów multimedialnych oraz internetowych
    • doświadczenie w call center
    • dobra znajomość obsługi komputera w ramach pakietu MS Office
    • dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, samodzielność, dokładność

    [CO OFERUJEMY]

    • zdalną pracę na umowę zlecenie
    • karta MultiSport
    • prywatna opieka medyczna Medicover

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

    [KIM JESTEŚMY]

    Digital Virgo S.A. jest wiodącym dostawcą mobilnych usług dodanych w Polsce i na Słowacji. Działamy na rynku od 2000 roku  i przez ten czas zdobyliśmy ogromne doświadczenie, pozyskaliśmy profesjonalny zespół, dzięki czemu jesteśmy w stanie świadczyć naszym Klientom – Partnerom usługi na najwyższym poziomie.
     
    Świadczymy usługi dla rynku B2B, gdzie naszymi Partnerami są takie firmy jak: operatorzy komórkowi, media, marketerzy,  agencje reklamowe, domy mediowe, producenci telefonów.
     
    Digital Virgo dysponuje technologią umożliwiającą wykorzystanie wszystkich dostępnych kanałów komunikacyjnych z Klientem końcowym takich jak: SMS, MMS, IVR, Android, iOS, Windows Phone, Java, jak również pełną integrację tych kanałów z WWW oraz mediami społecznościowymi.
     
    Dzięki zastosowaniu odpowiedniego kanału komunikacyjnego jesteśmy w stanie dotrzeć praktycznie do każdego użytkownika telefonu komórkowego w Polsce. Szeroki wachlarz rozwiązań i aplikacji mobilnych oraz kreatywny zespół pracowników umożliwia naszej firmie spełnienie potrzeb naszych Klientów - Partnerów i jednocześnie osiągnięcie ich celów biznesowych.

    [DIGITAL VIRGO WORLDWIDE]