Ta oferta pracy jest nieaktualna od 507 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Konsultant w Centrum Obsługi Klienta

  • Opole, opolskie
  • Specjalista
  • 10.02.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    BIURO PODRÓŻY ITAKA

    Biuro Podróży ITAKA jest największym touroperatorem w Polsce o stale rosnącej pozycji na rynku. Swoją silną pozycję w branży zawdzięczamy nieustannemu rozwojowi oraz temu, że pracują u nas wyjątkowi ludzie.

    Tym razem poszukujemy pracowników do naszego zespołu do zadań specjalnych jakim jest:
    Konsultant w Centrum Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Opole

     

    Szukamy ludzi z charakterem!

    Wprawdzie dużo rozmawiamy przez telefon i odpisujemy na setki maili, ale nie jest to typowe „call center”.

    Bo u nas:                                

    • dowiesz się jak wygląda proces tworzenia oferty oraz co dzieje się zanim nasz Klient postawi stopę na gorącym piasku na plaży w Grecji, a co więcej będziesz mieć wpływ na ten proces!
    • rozszyfrujesz tajemnicze pojęcie „przyczyny operacyjne”
    • nauczysz się empatii i słuchania ludzi
    • poznasz wyjątkowe osoby i będziesz z nimi pracować

    Ale, aby u nas pracować...

    • trzeba znać trochę geografii i interesować się podróżami – niby banał, ale szybko to zweryfikujemy
    • być odpornym na stres, ale tak naprawdę odpornym
    • trzeba umieć szybko analizować i przetwarzać informacje oraz być zdolnym do działania pod presją czasu i stresujących okoliczności, być kreatywnym
    • dobrze byłoby mieć doświadczenie w branży turystycznej lub w pracy z klientem indywidualnym czy biznesowym (B2C, B2B) albo w pracy „na słuchawce”, a co za tym idzie mieć wiedzę z zakresu technik sprzedaży i obsługi Klienta
    • musi być dyplom – a więc wykształcenie minimum licencjackie, przyjmiemy też studenta ostatniego roku
    • trzeba wykazywać się odpowiedzialnością, systematycznością i dokładnością w realizacji powierzonych obowiązków, ale mieć też poczucie humoru
    • Do you speak English? Sprechen Sie Deutsch? Nie musi być razem.
    • być dyspozycyjnym/ą

    Pozostałe pożądane cechy:

    • umiejętność pracy w zespole
    • komunikatywność i bardzo dobra dykcja
    • dyspozycyjność  
    • samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy
    • szczere zaangażowanie w wykonywaną pracę

    Znajomość systemów rezerwacyjnych Victor i Merlin będzie dodatkowym atutem.

    Jak wygląda nasza praca i co będziesz robić dowiesz się na spotkaniu z nami, a w skrócie: będzie to  kompleksowa obsługa klienta posprzedażowego oraz sieci sprzedaży z użyciem kanałów komunikacji telefonicznej i poczty elektronicznej. 

    Na pierwszą rozmowę kwalifikacyjną zarezerwuj sobie chwilę czasu ponieważ usiądziesz przy jednym z naszym pracowników i posłuchasz oraz zobaczysz jak wygląda praca.  

    Wymagania techniczne, podstawowe minimum:

    • znajomość MS Office, mile widziane doświadczenie w pracy z użyciem aplikacji typu CRM.

    Jeśli do nas dołączysz gwarantujemy:

    • nieszablonową i obfitującą w wyzwania pracę w naprawdę fajnym zespole w renomowanej firmie
    • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, a czy coś więcej to dowiesz się na rozmowie kwalifikacyjnej 
    • szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
    • służbowe wyjazdy studyjne w miejsca, które posiadamy w ofercie
    • dofinansowanie wakacji w atrakcyjnych miejscach dla Ciebie i Twoich bliskich
    • dofinansowanie kosztów zajęć sportowych
             

    Osoby zainteresowane i spełniające powyższe warunki prosimy o przesłanie swoich aplikacji za pomocą przycisku „Aplikuj” do dnia 24.02.2017r.


    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz.883".