Ta oferta pracy jest nieaktualna od 295 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Konsultant w Centrum Obsługi Klienta

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 10.02.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

BIURO PODRÓŻY ITAKA

Biuro Podróży ITAKA jest największym touroperatorem w Polsce o stale rosnącej pozycji na rynku. Swoją silną pozycję w branży zawdzięczamy nieustannemu rozwojowi oraz temu, że pracują u nas wyjątkowi ludzie.

Tym razem poszukujemy pracowników do naszego zespołu do zadań specjalnych jakim jest:
Konsultant w Centrum Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław

 

Szukamy ludzi z charakterem!

Wprawdzie dużo rozmawiamy przez telefon i odpisujemy na setki maili, ale nie jest to typowe „call center”.

Bo u nas:                                

  • dowiesz się jak wygląda proces tworzenia oferty oraz co dzieje się zanim nasz Klient postawi stopę na gorącym piasku na plaży w Grecji, a co więcej będziesz mieć wpływ na ten proces!
  • rozszyfrujesz tajemnicze pojęcie „przyczyny operacyjne”
  • nauczysz się empatii i słuchania ludzi
  • poznasz wyjątkowe osoby i będziesz z nimi pracować

Ale, aby u nas pracować...

  • trzeba znać trochę geografii i interesować się podróżami – niby banał, ale szybko to zweryfikujemy
  • być odpornym na stres, ale tak naprawdę odpornym
  • trzeba umieć szybko analizować i przetwarzać informacje oraz być zdolnym do działania pod presją czasu i stresujących okoliczności, być kreatywnym
  • dobrze byłoby mieć doświadczenie w branży turystycznej lub w pracy z klientem indywidualnym czy biznesowym (B2C, B2B) albo w pracy „na słuchawce”, a co za tym idzie mieć wiedzę z zakresu technik sprzedaży i obsługi Klienta
  • musi być dyplom – a więc wykształcenie minimum licencjackie, przyjmiemy też studenta ostatniego roku
  • trzeba wykazywać się odpowiedzialnością, systematycznością i dokładnością w realizacji powierzonych obowiązków, ale mieć też poczucie humoru
  • Do you speak English? Sprechen Sie Deutsch? Nie musi być razem.
  • być dyspozycyjnym/ą

Pozostałe pożądane cechy:

  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność i bardzo dobra dykcja
  • dyspozycyjność  
  • samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy
  • szczere zaangażowanie w wykonywaną pracę

Znajomość systemów rezerwacyjnych Victor i Merlin będzie dodatkowym atutem.

Jak wygląda nasza praca i co będziesz robić dowiesz się na spotkaniu z nami, a w skrócie: będzie to  kompleksowa obsługa klienta posprzedażowego oraz sieci sprzedaży z użyciem kanałów komunikacji telefonicznej i poczty elektronicznej. 

Na pierwszą rozmowę kwalifikacyjną zarezerwuj sobie chwilę czasu ponieważ usiądziesz przy jednym z naszym pracowników i posłuchasz oraz zobaczysz jak wygląda praca.  

Wymagania techniczne, podstawowe minimum:

  • znajomość MS Office, mile widziane doświadczenie w pracy z użyciem aplikacji typu CRM.

Jeśli do nas dołączysz gwarantujemy:

  • nieszablonową i obfitującą w wyzwania pracę w naprawdę fajnym zespole w renomowanej firmie
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, a czy coś więcej to dowiesz się na rozmowie kwalifikacyjnej 
  • szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
  • służbowe wyjazdy studyjne w miejsca, które posiadamy w ofercie
  • dofinansowanie wakacji w atrakcyjnych miejscach dla Ciebie i Twoich bliskich
  • dofinansowanie kosztów zajęć sportowych
           

Osoby zainteresowane i spełniające powyższe warunki prosimy o przesłanie swoich aplikacji za pomocą przycisku „Aplikuj” do dnia 24.02.2017r.


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz.883". 

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się