Konsultant w Dziale Obsługi Klienta

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 25.05.2018
  • Ważna jeszcze 4 dni (do 24.06.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    At Avon for over 125 years we create environment where beauty and business meet together. It is not only a very special place to work but first of all, it is a great platform to exchange professional experience with experts from various business areas and markets. Inspiring work, which has an impact on lives of millions of women around the world – it is our promise that we make to our Associates.

    Konsultant w Dziale Obsługi Klienta
    Location: Warszawa

    Jako Konsultant w Dziale Obsługi Klienta będziesz odpowiadał/a za:

    • Obsługa kontaktów napływających od Konsultantek i Klientów (obsługa telefonów, maili i social media)
    • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
    • Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem wewnętrznym w celu wyjaśniania spraw problemowych

    Wymagania:

    • Wykształcenie co najmniej średnie
    • Znajomość programów MS Office
    • Elastyczność i dyspozycyjność; praca w dni powszednie, praca zmianowa
    • Doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne
    • Umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną w mowie i piśmie
    • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, cierpliwość
    • Gotowość do szybkiego uczenia się
    • Umiejętność radzenia sobie z różnorodnością zadań oraz pracą pod presją czasu
    • Wysoka kultura osobista
    • Mile widziana znajomość języka angielskiego

    Oferujemy:

    • Profesjonalne szkolenie
    • Ciekawa praca w międzynarodowym środowisku
    • Możliwość poznania najwyższych standardów z zakresu obsługi klienta
    • Umowę o pracę wraz z bogatym pakietem benefitów (Medicover, Multisport, zniżka na kosmetyki Avon, dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin)