Konsultant w Dziale Serwisu Klienta

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 09.07.2018
  • Ważna jeszcze 22 dni (do 08.08.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Firma Symag Polska Sp. z o.o.  z siedzibą w Krakowie, poszukuje kandydatów na stanowisko:

    KONSULTANT
    w Dziale Serwisu Klienta
    Miejsce pracy: Kraków

    O firmie:

    Jesteśmy oddziałem francuskiej firmy Symag, działającej od lat 80-tych w obszarze nowych technologii IT dla sektora retail. Oprogramowanie tworzone przez Symag jest wykorzystywane w licznych sieciach handlowych w Europie. Nasz zespół w Krakowie zajmuje się wsparciem technicznym dla klientów polskich i zagranicznych. Jesteśmy grupą młodych i dynamicznych osób, dla których ważne jest miejsce i dobra atmosfera pracy. Biura znajdują się na krakowskim Kazimierzu, gdzie łatwo dotrzeć z każdej strony miasta. Ograniczona liczba pracowników sprzyja utrzymywaniu przyjaznych i bezpośrednich relacji międzyludzkich. W pracy liczą się w równym stopniu osobista wiedza i profesjonalizm, co zaangażowanie i wsparcie pracy w grupie.

    O stanowisku:

    Obecnie poszukujemy osób na stanowisko konsultanta w dziale serwisu klienta (Help Desk). Najistotniejszym kryterium jest dla nas dobra znajomość wymaganego języka obcego. Nie wymagamy doświadczenia w IT – proponujemy szkolenia wewnętrzne, które pozwolą Ci wykonywać sprawnie pracę na powierzonym stanowisku. Dodatkowo będziesz mógł sam skorzystać z nabytej u nas wiedzy, związanej z obsługą komputerów. Po przeszkoleniu, osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za przyjmowanie telefonicznych i mailowych zgłoszeń serwisowych od klientów zagranicznych i polskich, analizowanie problemów związanych z obsługą oprogramowania i sprzętu, rejestrowanie zgłoszeń nadając im odpowiedni priorytet.

    Wymagania:

    • biegła znajomość języka francuskiego (mile widziana znajomość j. hiszpańskiego)
    • zdolność szybkiego uczenia się
    • sumienność
    • przyjazny stosunek do ludzi

    Oferujemy:

    • umowę o pracę (możliwość zatrudnienia na pełny etat, ¾ etatu i na pół etatu, zależnie od dyspozycyjności kandydata)
    • pracę w przyjaznej atmosferze, z młodym, sympatycznym zespołem ludzi
    • szkolenie z zakresu obsługiwanych programów i sprzętu
    • komfortowe warunki pracy
    • wynagrodzenie zależne od umiejętności i doświadczenia
    • prywatną opiekę medyczną
    • kartę dostępu do obiektów sportowych MultiActiv


    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając: