Symag Polska Sp. z o.o.

Konsultant w Dziale Serwisu Klienta

Symag Polska Sp. z o.o.O firmie

Symag Polska Sp. z o.o.

pl. Wolnica 13/19

Kraków

Firma Symag Polska Sp. z o.o.  z siedzibą w Krakowie, poszukuje kandydatów na stanowisko:

KONSULTANT
w Dziale Serwisu Klienta
Miejsce pracy: Kraków

O firmie:

Jesteśmy oddziałem francuskiej firmy Symag, działającej od lat 80-tych w obszarze nowych technologii IT dla sektora retail. Oprogramowanie tworzone przez Symag jest wykorzystywane w licznych sieciach handlowych w Europie. Nasz zespół w Krakowie zajmuje się wsparciem technicznym dla klientów polskich i zagranicznych. Jesteśmy grupą młodych i dynamicznych osób, dla których ważne jest miejsce i dobra atmosfera pracy. Biura znajdują się na krakowskim Kazimierzu. Ograniczona liczba pracowników sprzyja utrzymywaniu przyjaznych i bezpośrednich relacji międzyludzkich. W pracy liczą się w równym stopniu osobista wiedza i profesjonalizm, co zaangażowanie i wsparcie pracy w grupie.

O stanowisku:

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko konsultanta w dziale serwisu klienta (Help Desk). Najistotniejszym kryterium jest dla nas dobra znajomość wymaganego języka obcego. Nie wymagamy doświadczenia w IT – proponujemy szkolenia wewnętrzne, które pozwolą Ci wykonywać sprawnie pracę na powierzonym stanowisku. Dodatkowo będziesz mógł sam skorzystać z nabytej u nas wiedzy, związanej z obsługą komputerów. Po przeszkoleniu, osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za przyjmowanie telefonicznych i mailowych zgłoszeń serwisowych od klientów zagranicznych i polskich, analizowanie problemów związanych z obsługą oprogramowania i sprzętu, rejestrowanie zgłoszeń nadając im odpowiedni priorytet.

Wymagania:

  • biegła znajomość języka francuskiego 
  • zdolność szybkiego uczenia się
  • sumienność
  • przyjazny stosunek do ludzi

Oferujemy:

  • umowę o pracę (możliwość zatrudnienia na pełny etat, ¾ etatu i na pół etatu, zależnie od dyspozycyjności kandydata)
  • pracę w przyjaznej atmosferze, z młodym, sympatycznym zespołem ludzi
  • szkolenie z zakresu obsługiwanych programów i sprzętu
  • komfortowe warunki pracy
  • wynagrodzenie zależne od umiejętności i doświadczenia
  • prywatną opiekę medyczną
  • kartę dostępu do obiektów sportowych MultiActiv
  • świąteczne karty podarunkowe Sodexo


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając:

KLAUZULA INFORMACYJNA
ORAZ KLAUZULE ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
OSÓB UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZATRUDNIENIE

http://symag.com.pl/klauzula_rekrutacja.pdf

Firma Symag Polska Sp. z o.o.  z siedzibą w Krakowie, poszukuje kandydatów na stanowisko:

KONSULTANT
w Dziale Serwisu Klienta

O firmie:

Jesteśmy oddziałem francuskiej firmy Symag, działającej od lat 80-tych w obszarze nowych technologii IT dla sektora retail. Oprogramowanie tworzone przez Symag jest wykorzystywane w licznych sieciach handlowych w Europie. Nasz zespół w Krakowie zajmuje się wsparciem technicznym dla klientów polskich i zagranicznych. Jesteśmy grupą młodych i dynamicznych osób, dla których ważne jest miejsce i dobra atmosfera pracy. Biura znajdują się na krakowskim Kazimierzu. Ograniczona liczba pracowników sprzyja utrzymywaniu przyjaznych i bezpośrednich relacji międzyludzkich. W pracy liczą się w równym stopniu osobista wiedza i profesjonalizm, co zaangażowanie i wsparcie pracy w grupie.

O stanowisku:

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko konsultanta w dziale serwisu klienta (Help Desk). Najistotniejszym kryterium jest dla nas dobra znajomość wymaganego języka obcego. Nie wymagamy doświadczenia w IT – proponujemy szkolenia wewnętrzne, które pozwolą Ci wykonywać sprawnie pracę na powierzonym stanowisku. Dodatkowo będziesz mógł sam skorzystać z nabytej u nas wiedzy, związanej z obsługą komputerów. Po przeszkoleniu, osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za przyjmowanie telefonicznych i mailowych zgłoszeń serwisowych od klientów zagranicznych i polskich, analizowanie problemów związanych z obsługą oprogramowania i sprzętu, rejestrowanie zgłoszeń nadając im odpowiedni priorytet.

Wymagania:

  • biegła znajomość języka francuskiego 
  • zdolność szybkiego uczenia się
  • sumienność
  • przyjazny stosunek do ludzi

Oferujemy:

  • umowę o pracę (możliwość zatrudnienia na pełny etat, ¾ etatu i na pół etatu, zależnie od dyspozycyjności kandydata)
  • pracę w przyjaznej atmosferze, z młodym, sympatycznym zespołem ludzi
  • szkolenie z zakresu obsługiwanych programów i sprzętu
  • komfortowe warunki pracy
  • wynagrodzenie zależne od umiejętności i doświadczenia
  • prywatną opiekę medyczną
  • kartę dostępu do obiektów sportowych MultiActiv
  • świąteczne karty podarunkowe Sodexo


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając:

KLAUZULA INFORMACYJNA
ORAZ KLAUZULE ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
OSÓB UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZATRUDNIENIE

http://symag.com.pl/klauzula_rekrutacja.pdf

Ogłoszenie archiwalne