Konsultant w telefonicznym dziale obsługi klienta

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 21.03.2019
  • Ważna jeszcze 0 dni (do 20.04.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Konsultant w telefonicznym
    dziale obsługi klienta

    i tak jak Aneta i Paweł postaw pewny krok do kariery
    w branży finansowej

    Miejsce pracy: Warszawa

    Każdego dnia podpowiadamy naszym Klientom,
    jak przemienić marzenia w konkretny plan.

    Jak to robimy? Dobieramy rozwiązania finansowe i ubezpieczeniowe
    z szerokiej oferty naszych partnerów. Dzięki nim Klienci mogą więcej,
    żyć pełniej i cieszyć się świętym spokojem. Widzimy i czujemy
    to na co dzień – nie znamy lepszego powodu do satysfakcji.
    Nasz Dział Obsługi Klienta powstał z troski o wysoką jakość
    świadczonych usług. Nie jesteśmy firmą call center. Pracujemy
    na własny rachunek, a kiedy zrealizujemy cele – dzielimy się zyskiem.

    Twoje zadania:

    Twoim głównym zadaniem będzie posprzedażowa obsługa naszych Klientów. Nasi Klienci będą Cię prosić telefonicznie, mailowo i listownie o wsparcie w zakresie oferowanych przez nas produktów i usług, a Ty – dzięki szkoleniom i nabytej wiedzy – będziesz w stanie im pomóc. Poza tym codzienne kontakty z Klientami dają pole do dosprzedaży. Do dyspozycji masz szeroki wachlarz produktów finansowych od kredytów i kart kredytowych po ubezpieczenia. Im więcej uda Ci się sprzedać, tym wyższe wynagrodzenie i szansa na awans.

    Twoje kompetencje

    Komunikatywność
    Szybkie przyswajanie wiedzy
    Opanowanie
    Wytrwałość
    Gracz zespołowy
    Rozwiązywacz problemów

    To możesz mieć

    • Umowa o pracę
    • Dofinansowanie do wypoczynku, studiów i nauki języków
    • Podstawa + premia kwartalna
    • Dodatkowa kasa na święta
    • Dodatkowa premia od zysków firmy
    • Jasna ścieżka awansu
    • Opieka medyczna
    • Swoboda w działaniu
    • Fajna atmosfera na co dzień