Oferta pracy

Konsultant wsparcia technicznego IT

ALLIGO Sp. z o.o. Sp. k.O firmie

4 300‐10 000 zł / mies. (zal. od umowy)
Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Firma prowadzi działalność od ponad 15 lat w zakresie kompleksowych usług informatycznych dla innych firm (outsourcing IT), w tym również m.in. sprzedaż i serwis sprzętu i oprogramowania IT, zarządzanie infrastrukturą serwerową, świadczenie usług tzw. helpdesk dla użytkowników końcowych; administracja środowiskiem serwerowym i zdalnym; zarządzanie procesem bezpieczeństwa danych (backup).

Konsultant wsparcia technicznego IT

Praca na tym stanowisku dotyczy wsparcia technicznego IT dla klientów firmy i ich pracowników w zakresie tzw. I linia wsparcia informatycznego oraz  współpracy z II linią wsparcia oraz działem administratorów.

Najważniejsze zadania:

  • Wsparcie dla użytkowników końcowych lokalnie, telefonicznie oraz zdalnie - przyjmowanie zgłoszeń, kategoryzowanie, przydzielanie na podstawie priorytetów i trudności, rozwiązywanie incydentów
  • Wprowadzanie opisów zgłoszeń, prowadzenie historii incydentów, pilnowanie statusów i eskalacji zgłoszeń w wewnętrznych aplikacjach: ServiceDesk
  • Przygotowywanie sprzętu komputerowego
  • Odpowiedzialność za codzienne zarządzanie wewnętrzną infrastrukturą informatyczną klientów
  • Odpowiedzialność za zarządzanie prawami dostępu (znajomość systemu AD)
  • Wsparcie użytkowania aplikacji biznesowych, diagnozowanie błędów aplikacji, przekazywanie incydentów do programistów
  • Tworzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej oprogramowania, spisu sprzętu, licencji, bazy wiedzy etc.

Mile widziana będzie znajomość technologii:

  • Microsoft: użytkownicy i uprawnienia, poczta elektroniczna i system pracy grupowej,
  • Sieciowe: LAN, VAN, VPN, WiFi,
  • Infrastruktura wirtualna i fizyczna Microsoft: serwery i stacje robocze,
  • Systemy komunikacyjne: fax, voip, wideokonferencje
  • Systemy wydruku w oparciu o mechanizmy MS AD
  • Systemy poczty elektronicznej Exchange (atutem znajomość innych)
  • Centrale telefoniczne, telefony smartfony – konfiguracja, administracja, instalacja.

Dodatkowe wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie zawodowe w bezpośrednim wsparciu technicznym dla użytkowników
  • Wiedza o instalacji, konfiguracji i utrzymaniu aplikacji rozproszonych
  • Znajomość fizycznej budowy komputera, sieci LAN
  • Inicjatywa i zaangażowanie (bezwzględnie wymagane)
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dostępność w pełnym wymiarze godzin
  • Prawo jazdy kategorii B (czynne)
  • Gotowość do wyjazdów służbowych (obszar całej Polski)

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na umowę o pracę w niewielkiej organizacji w elastycznym wymiarze godzin
  • Pracę w młodym, zaangażowanym zespole
  • Dobrą atmosferę pracy
  • Możliwość uczestniczenia w ciekawych wyzwaniach i projektach dostosowanych do umiejętności
  • Możliwość poszerzenia wiedzy i kwalifikacji z zakresu teleinformatyki
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer)
  • Wielostopniowy system wynagradzania uzależniony od wyników i osobistego zaangażowania
  • Kartę Multisport

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy