Oddział Rzeszów

Konsultant - wsparcie techniczne dla klientów

Oddział RzeszówO firmie

16–18 złbrutto / Godzinowe
  • Rzeszów, podkarpackie

  • Ważna jeszcze 15 dni
    6 Luty 2020
  • Asystent
Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce.

Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.

Nasz parter to lider na rynku telefonii mobilnej i stacjonarnej w Polsce.
Sukces osiągamy dzięki bezpośredniej komunikacji i przyjacielskim relacjom w pracy. Aby być w czołówce stawiamy na dynamiczne działanie. Dzięki poszukiwaniu nowych inspiracji i uczciwemu podejściu do biznesu tworzymy przyszłość.
Trudno nam wymienić wszystkie korzyści wypływające z pracy z nami. Cenimy różnorodność, dostrzegamy różne potrzeby naszych pracowników i wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom. Wierzymy, że najważniejsi są ludzie, którzy tu pracują i wartości, jakie wnoszą do naszej firmy.

MIEJSCE PRACY: Rzeszów (centrum)

Konsultant - wsparcie techniczne dla klientów

Miejsce pracy: Rzeszów

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:


• kompleksowa obsługa Klientów poprzez wsparcie techniczne dla klientów udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące faktur i rozliczeń oraz usług aktywnych na koncie Klienta,
• przedstawianie warunków oferty i aktualnych promocji,
• wprowadzanie do systemów danych, zamówień i zleceń od Klientów,
• obsługa i rozpatrywanie zgłoszeń,
• dbanie o pozytywne relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy.

CZEGO OCZEKUJEMY?

  • wysokiej komunikatywności,
  • pewności siebie, otwartości na wiedzę,
  • sprawnego posługiwaniami się komputerem i smartfonami,
  • dyspozycyjności (również popołudniami, w niektóre weekendy i święta).

CO OFERUJEMY?

  • możliwość awansu i podwyżek,
  • umowę o pracę (stawka podstawowa + premie),
  • profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy,
  • pracę w pełnym wymiarze etatu (możliwe 3/4)
  • pracę nowoczesnych pomieszczeniach o wysokim standardzie (w przerwach bilard, piłkarzyki, fotel do masażu)
  • dostęp do karty MiltiSport, prywatnej opieki medycznej

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o dołączenie klauzul: „Wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanych dokumentów związanych z rekrutacją w bazie kandydatów przez Work Service S.A. co pozwoli wziąć mi udział w kolejnych procesach rekrutacyjnych” „Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym spółkom zależnym i powiązanym z Work Service S.A. w rozumieniu przepisów Kodeksu spółek handlowych oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi”

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu ul. Gwiaździsta 66. Dane, które dobrowolnie nam przekazałeś możesz poprawić lub usunąć w dowolnym momencie. Przekazując nam swoje dokumenty rekrutacyjne wyrażasz zgodę byśmy przetwarzali Twoje dane w związku z prowadzoną rekrutacją.

Nasz parter to lider na rynku telefonii mobilnej i stacjonarnej w Polsce.
Sukces osiągamy dzięki bezpośredniej komunikacji i przyjacielskim relacjom w pracy. Aby być w czołówce stawiamy na dynamiczne działanie. Dzięki poszukiwaniu nowych inspiracji i uczciwemu podejściu do biznesu tworzymy przyszłość.
Trudno nam wymienić wszystkie korzyści wypływające z pracy z nami. Cenimy różnorodność, dostrzegamy różne potrzeby naszych pracowników i wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom. Wierzymy, że najważniejsi są ludzie, którzy tu pracują i wartości, jakie wnoszą do naszej firmy.

MIEJSCE PRACY: Rzeszów (centrum)

Konsultant - wsparcie techniczne dla klientów

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:


• kompleksowa obsługa Klientów poprzez wsparcie techniczne dla klientów udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące faktur i rozliczeń oraz usług aktywnych na koncie Klienta,
• przedstawianie warunków oferty i aktualnych promocji,
• wprowadzanie do systemów danych, zamówień i zleceń od Klientów,
• obsługa i rozpatrywanie zgłoszeń,
• dbanie o pozytywne relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy.

CZEGO OCZEKUJEMY?

  • wysokiej komunikatywności,
  • pewności siebie, otwartości na wiedzę,
  • sprawnego posługiwaniami się komputerem i smartfonami,
  • dyspozycyjności (również popołudniami, w niektóre weekendy i święta).

CO OFERUJEMY?

  • możliwość awansu i podwyżek,
  • umowę o pracę (stawka podstawowa + premie),
  • profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy,
  • pracę w pełnym wymiarze etatu (możliwe 3/4)
  • pracę nowoczesnych pomieszczeniach o wysokim standardzie (w przerwach bilard, piłkarzyki, fotel do masażu)
  • dostęp do karty MiltiSport, prywatnej opieki medycznej

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne