Ta oferta pracy jest nieaktualna od 26 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kontroler ds. ryzyka i zgodności

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 27.12.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    PFR to grupa instytucji finansowych i doradczych dla przedsiębiorców, samorządów i osób prywatnych inwestująca w zrównoważony rozwój społeczny i wzrost gospodarczy kraju.
     
    PFR Nieruchomości S.A. jest spółką zależną Polskiego Funduszu Rozwoju, którego zadaniem jest wspieranie rozwoju gospodarczego kraju i podnoszenie jakości życia Polaków. PFR Nieruchomości S.A. wzmacnia potencjał ogólnopolskiego rynku mieszkaniowego poprzez realizację inwestycji o istotnym znaczeniu dla lokalnych społeczności. Naszą misją jest zwiększenie dostępności mieszkań na wynajem, także dla słabiej uposażonych rodzin. Działamy na zasadach komercyjnych, bez angażowania pieniędzy podatników.
    Kontroler ds. ryzyka i zgodności
    Miejsce pracy: Warszawa

    Główne zadania:

    • Zbieranie informacji o zdarzeniach operacyjnych generujących ryzyko braku zgodności, operacyjne i utraty reputacji;
    • Prowadzenie Rejestru Korzyści;
    • Sporządzanie raportów z przeprowadzonych czynności oraz przedstawianie ich Zarządowi Spółki;
    • Współpraca z Biurem Kontroli Wewnętrznej w zakresie prowadzenia kontroli wewnętrznej w Spółce, w tym opracowanie rocznego planu kontroli;
    • Zarządzanie Listą Restrykcyjną, w szczególności:
      • okresowe przygotowanie na podstawie zgłoszeń, wniosku do Komitetu Inwestycyjnego w celu zatwierdzenia zmiany Listy Restrykcyjnej;
      • dystrybucja zaktualizowanej listy wśród Pracowników;
      • udzielanie opinii w sprawie indywidualnych zgłoszeń;
    • Prowadzenie Rejestru Konfliktów Interesów;
    • Opracowanie rocznego, zbiorczego raportu ze stanu przestrzegania zasad zgodności w Spółce.

    Oczekujemy:

    • Trzyletnie doświadczenie na podobnym stanowisku (compliance, audyt, kontrola wewnętrzna);
    • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomia, finanse, prawo);
    • Dobra znajomość pakietu MS Office;
    • Umiejętność logicznego myślenia oraz samodzielnego rozwiązywania problemów;
    • Dobra organizacja pracy, szybkie wykonywanie zadań;
    • Dokładność, rzetelność w codziennej pracy.

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych;
    • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
    • Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do posiadanego doświadczenia;
    • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy;
    • Przyjazną atmosferę w pracy;
    • Praca w organizacji wyznającej Work-Life Integration.

    Prześlij swoje CV za pomocą Aplikuj, jeśli spełniasz powyższe wymagania.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
     
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji.
     
    albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:
     
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Nieruchomości S.A.”

    Informacje o przetwarzaniu danych osobowych

    PFR Nieruchomości S.A. jest spółką zależną Polskiego Funduszu Rozwoju, którego zadaniem jest wspieranie rozwoju gospodarczego kraju i podnoszenie jakości życia Polaków. PFR Nieruchomości S.A. wzmacnia potencjał ogólnopolskiego rynku mieszkaniowego poprzez realizację inwestycji o istotnym znaczeniu dla lokalnych społeczności. Naszą misją jest zwiększenie dostępności mieszkań na wynajem, także dla słabiej uposażonych rodzin. Działamy na zasadach komercyjnych, bez angażowania pieniędzy podatników.

     

    Administrator danych

    W związku z przystąpieniem do rekrutacji, administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest PFR Nieruchomości S.A. z siedzibą w Warszawie, które w powyższym celu będzie przetwarzało dane.

     

    Więcej informacji znajdą Państwo pod linkiem:

    https://bgkn.pl/zasady-przetwarzania-danych-osobowych/