Ta oferta pracy jest nieaktualna od 46 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kontroler Finansowy

  • Halinów, Karczew, Otwock, Sulejówek, Warszawa, Józefów (pow. otwocki), Celestynów (pow. otwocki), Glinianka (pow. otwocki), Wiązowna (pow. otwocki), Ostrowiec (pow. grójecki), Kołbiel (pow. otwocki), Sufczyn (pow. otwocki), Osieck (pow. otwocki), Sobienie-Jeziory (pow. otwocki), Szymanowice Duże (pow. otwocki), Warszawice (pow. otwocki), mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-08-03

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    LINK Sp. z o.o. jest jedną z największych firm transportowych w Polsce. 
    Od 28 lat specjalizujemy się w najwyższej jakości usługach transportowych na terenie Europy. 
    W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Kontroler Finansowy
    Miejsce pracy: Halinów, Karczew, Otwock, Sulejówek, Warszawa, Józefów (pow. otwocki), Celestynów (pow. otwocki), Glinianka (pow. otwocki), Wiązowna (pow. otwocki), Ostrowiec (pow. grójecki), Kołbiel (pow. otwocki), Sufczyn (pow. otwocki), Osieck (pow. otwocki), Sobienie-Jeziory (pow. otwocki), Szymanowice Duże (pow. otwocki), Warszawice (pow. otwocki)
    KF/05/2018
    Zakres obowiązków:
    • tworzenie raportów, zestawień i analiz finansowych oraz aktywne wsparcie kadry zarządzającej w podejmowaniu decyzji
    • dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej dla Zarządu firmy oraz właściciela
    • koordynacja i nadzór nad procesem budżetowania, kontrola ich realizacji oraz analiza odchyleń
    • przygotowywanie prognoz finansowych
    • aktywny udział w tworzeniu biznesplanów oraz analizy projektów inwestycyjnych
    • przygotowywanie symulacji i analiz finansowych na potrzeby różnych działów
    • nadzorowanie procesu wydatków inwestycyjnych oraz ich zgodności z założeniami projektów
    • rozwój narzędzi raportowych i kontrolingowych
    Wymagania:
    • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki finansowe lub ekonomiczne, wiedza z obszaru analizy finansowej, rachunkowości finansowej (w tym MSSF) i zarządczej
    • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku bądź w jednej z firm Wielkiej Czwórki
    • doświadczenie w pracy w firmie z branży TSL będzie dodatkowym atutem
    • bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel
    • znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • umiejętność analitycznego myślenia
    • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
    • komunikatywność i wysoka kultura osobista
    Oferujemy:
    • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
    • udział w ciekawych projektach, w międzynarodowym środowisku, w dynamicznie zmieniającym się środowisku
    • przyjazną atmosferę i atrakcyjne warunki pracy
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.